Heidi Skrevet 17. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2005 Er din hund fri for HD og AA? Hvis ikke hva har den middels , sterk?? Og hvor mye har dette og sige for din hund i hverdagen og med motion og lign? Svømmetrener du eller hva gjør du med hunden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 17. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2005 Vi skal sjekke Goshi for det neste mnd, gruer meg til det.... men skal bli godt å få det overstått! Vi driver både vanntrening, sykling, bakketrening og skal begynne med at hun får trekke dekk om alt er bra fremme og bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 17. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2005 Vi skal også få sjekket Rocky i April. Og jeg gruer meg også. Men håper så klart på det bedste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 17. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2005 Hva er AA?? :oops: Gjelder det øynene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 17. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2005 nei det er ikke øynene, det er vel snart det eneste som er bra på schäfer... :oops: (ta meg ikke alvorlig, er nok litt utenfor...) AA er albuearterose(kanskje skriver eg det feil) Alså på godt norsk så er det røntgen av albuer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2005 Tinka har A på hoftene, men har ikke fått somlet oss til å ta AA-røngten og øyenlysing ennå (pappa glemte å si det da han bestilte time, og veterinærene sa ikke noe om det). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 18. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2005 Aiwa har HD -E med forkalkninger. men viser fremdeles ingen tegn til det og hun blir 4 år i November. Har vi vært hedig da? de andre hundene er ikke rønket da det er ekstremt lite sykdommer i rasen. klubben for japanerene her i landet har ikke noen slike krav på rasen om de skal avles på så lenge hunden er frisk og fin så går det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 18. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2005 Aro var helt fin både på HD og AA =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 23. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2005 Chicka har Middels HD i høyre hofte og med litt forkalkning... Siden hun er blanding så vet jeg jo ikke om det er typisk for hennes rase. AA har jeg ikke tatt ennå, men burde kanskje gjøre det?? :? Hun får naturmiddel som forebyggende, men jeg merker at hun er litt stiv når det er vær skifte, fra varmt til kaldt/rått. Jeg går jevne turer med hun hver dag og passer på at vi går mye i skogen hvor hun løper løs hele tiden, og det er veldig effektivt her i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 23. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2005 Min er hd og aa fri Er en sunn og frisk liten bærte. Hun er i full aktivitet hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 25. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2005 Viskal teste snart, egentlig skulle jeg ha gjort det nå men er blakk etter jul enda vi. :oops: Hva er egentlig prisen? Stor forskjell fra en dyrlege til en annen sikkert. GHar tenkt å ringe rundt, men fint å høre hva andre har gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar