SånnCirka Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Skrevet 16. Desember 2014 Heihei Jeg er helt ny her, og kommer til å følge med her inne fremover for å se om jeg finner noen svar på ting jeg lurer på. Har ei flott labradorvalp som jeg kommer til å trene lydighet, spor og apport med. Vurderer også å trene rundering med henne etterhvert Her er min hund (vedlegg) 8 Siter
SånnCirka Skrevet 16. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Desember 2014 Velkommen Takktakk Siter
Gjest Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Skrevet 16. Desember 2014 Hei! Helledussan så søt Labrador! Selv har jeg ei snart 7 år gammel tispe, også svart labbis Verdens herligste dyr <3 Hvor kommer din fra? Hadde jeg bodd på østlandet hadde jeg vært der ASAP! Siter
Malamuten Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Skrevet 16. Desember 2014 Velkommen Og gratulerer med en flott valp Siter
Snøfrost Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Skrevet 16. Desember 2014 Velkommen hit! Tror kanskje jeg har sett deg på et annet forum? gratulerer med labradorvalpen, håper dere får mye moro sammen Siter
Monikawt Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Skrevet 16. Desember 2014 Velkommen hit Og gratulerer med en skjønn valp Siter
SånnCirka Skrevet 17. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Hei! Helledussan så søt Labrador! Selv har jeg ei snart 7 år gammel tispe, også svart labbis Verdens herligste dyr <3 Hvor kommer din fra? Hadde jeg bodd på østlandet hadde jeg vært der ASAP! Tusen takk ja, de er herlige! Hun kommer fra en oppdretter i Vestby. Hun har ikke noe kennelnavn enda, ei heller noen hjemmeside. Jeg er utrolig fornøyd med valg av oppdretter. Hun er mer opptatt av helse enn utseendet (et pluss i min bok), men jeg synes likevel hun får ufattelig pene valper Siter
SånnCirka Skrevet 17. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Velkommen Og gratulerer med en flott valp Tusen takk Velkommen hit! Tror kanskje jeg har sett deg på et annet forum? gratulerer med labradorvalpen, håper dere får mye moro sammen Takk for det KG kanskje? Velkommen hit Og gratulerer med en skjønn valp Takktakk Siter
ElisabethHH Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Takk for det KG kanskje? Jeg også, tok litt tid før jeg koblet at jeg har lest innlegg fra deg mange ganger før. Veldig søt valp! 1 Siter
Recommended Posts