Gå til innhold
Hundesonen.no

Labradorvalp 14uker søker voksne hunder som lekekamerater :)


SånnCirka
 Share

Recommended Posts

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det er mange hundeklubber i Østfold, sjekk ut noen av dem? Ellers har det vel nettopp vært en tråd om valpetreff i Ås/Vestby-området?

Mine to møter gjerne flere. Ikke voksne dog - 7 og 3,5 mnd. Eldste kan være litt voldsom når han skal leke da, men minstemann her synes det går fint... Går evt an å ta han vekk om det blir for mye da.

Jeg kan stille opp når jeg har tid. Har en tervueren hann som er utrolig snill og har en god lek med alle. Har også ei tispe som er tydelig i språket Bor i Askim

Posted Images

Nei da, som sagt - her i Knapstad møter man så og si aldri noen, uansett om det er midt på dagen, i helga, med strålende vær. :lol: Blir vel kanskje samme greia i Tomter, er jo ikke særlig mange som bor der heller. Men de kan være løse på hele turen, ikke bare ved hogstfeltet eller?

Jeg blir med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste turområder i omegn er fulla av folk søndager midt på dagen. Skal man ture søndager må man ut mellom ni og ti. Klokka 12 går man i kø overalt :)

Jeg har gått en del innover mot gaupestein i helger når jeg var helgeforvert for blindeforbundet, og hvis jeg har vært heldig har jeg møtt på én hund som jeg har kunne trene passering med eller la han sosialiseres med. Har aldri vært borti en haug med folk der tidligere hvertfall :)

Nei da, som sagt - her i Knapstad møter man så og si aldri noen, uansett om det er midt på dagen, i helga, med strålende vær. :lol: Blir vel kanskje samme greia i Tomter, er jo ikke særlig mange som bor der heller. Men de kan være løse på hele turen, ikke bare ved hogstfeltet eller?

Jeg blir med. :)

De kan være løse på hele turen, ja :) Det eneste stedet jeg pleier å ha hunden i bånd er akkurat når vi går forbi der hvor det bor en Leonberger, den er nesten alltid ute. Men vi ser den isåfall i god tid til å vurdere om vi vil ha på bånd når vi går forbi der eller ikke :) den er uansett veldig snill mot både mennesker og hunder, så er ikke krise om de går løse og den er ute.

Kl 10 går også bra hvis det hjelper ;)

Jeg er tilbøyelig etter hva som passer for flest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Nå går jeg da med mine hunder løs stort sett, og da er det deilig å gå når ikke alle andre går. Jeg er ikke redd for å møte bikkjer - men det er jo ikke alltid man rekker å få fatt i hundene før folk passerer heller om de kommer brått på. Spesielt ikke om det er flere hunder.

Møter sjelden hunder i Gaupesteinsmarka, men folk er det flust av - spesielt etter kirketid på søndager. :)

Men blir man enig om tidspunkt så er klokken 10 fra Granerud skyttebane helt ok for meg.

Veibeskrivelse - kjør mot Kråkstad (forbi stadion i Tomter) - følg veien over skogen, rett etter (300 meter kanskje) et DIGERT murhus med steingjerde rundt i veikanten på høyre side står det skilt til Granerud til høyre. Følg veien inn til enden, der er parkeringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går jeg da med mine hunder løs stort sett, og da er det deilig å gå når ikke alle andre går. Jeg er ikke redd for å møte bikkjer - men det er jo ikke alltid man rekker å få fatt i hundene før folk passerer heller om de kommer brått på. Spesielt ikke om det er flere hunder.

Møter sjelden hunder i Gaupesteinsmarka, men folk er det flust av - spesielt etter kirketid på søndager. :)

Men blir man enig om tidspunkt så er klokken 10 fra Granerud skyttebane helt ok for meg.

Veibeskrivelse - kjør mot Kråkstad (forbi stadion i Tomter) - følg veien over skogen, rett etter (300 meter kanskje) et DIGERT murhus med steingjerde rundt i veikanten på høyre side står det skilt til Granerud til høyre. Følg veien inn til enden, der er parkeringen.

Ok, kanskje bare jeg som ikke har vært der ofte nok :) jeg pleier ofte å gå utenom stiene og finne mine egne veier også, så har ikke fulgt turløypa inn til gaupestein så innmari mange ganger akkurat :P

Granerud skytebane fungerer også fint som utgangspunkt. Der har jeg faktisk aldri gått tur fra før, bare vært med samboer når han skulle skyte litt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen har lyst til å gå tur i dag mens det er lyst ute (sola går ned ca kl 1500) tenkte jeg meg en tur ut i skogen med Vega etter jeg har vært og handlet nå :)

Hadde veldig lyst til en tur i snøen men har ikke bil i dag. Kanksje vi ses på søndag (hvis vi blir enige om sted og tid ;p)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen har lyst til å gå tur i dag mens det er lyst ute (sola går ned ca kl 1500) tenkte jeg meg en tur ut i skogen med Vega etter jeg har vært og handlet nå :)

Litt sent svar, men jeg blir med på tur om du gidder å dra hit. Kan ikke bli kjørt noe sted i dag. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...