tmp Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 Om jeg skulle kjøpe meg EN hundebok, hvilken ville DU anbefale meg?? Og fortell meg noen av dine andre favoritter også ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 100% positiv hverdagslydighet! Lettlest og enkel bok, uten masse pjatt og vanskelige begreper. Likevel er det forklaringer på hvorfor man burde trene positivt, forskjellen er bare at det er enkelt for hvermansen å forstå, og man må ikke sette seg inn i masse læringsteorier for å henge med. Enkel å slå opp i dersom man er ute etter en spesiell ting, og egentlig bare full av tips og måter å gå fram på 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 100% hverdagslydighet skulle jeg ønske var obligatorisk for enhver førstegangseier. For en som kan det grunnleggende, så er "The Other End of the Leash" en av de beste og mest oppklarende hundebøkene jeg har lest. Den er skrevet av Patricia McConnell og hun beskriver på en både faglig, varm og morsom måte ulikhetene i kroppspråket mellom hunder og primater (mennesker), og hvorfor vi ofte bare ikke kan la være å gjøre det vi egentlig vet er feil. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 Control Unleashed. Selvkontroll og kontakt. Øverst på min hylle. 100% Positiv-boken var ganske bra. På talefot med hunden gir veldig grei innføring i hundespråk og dempende signaler. Klikkertrening og dempende signaler er evt. et godt alternativ. BAT-boken til Grisha Stewart er fin selv om man ikke har passeringsproblemer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SånnCirka Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 100% positiv hverdagslydighet er jeg veldig glad i. På talefot med hunden er også veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts