Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor mye skal jeg egentlig ta for valpene?


Perfect Image
 Share

Recommended Posts

Tilbake til trådens navn, nå skal madammen snakke business. :aww:

Designvalper, rett og slett. To raser som er like i navnet, men akk så ulike allikevel. Svangerskapet har gått fullstendig uten innblanding av mennesker, valpene ble født på naturlig vis, mor og far valgte hverandre av Kjærlighet, det er ikke mennesker som har funnet Den Perfekte Kombinasjonen. En hyllest til Det Naturlige, rett og slett. Og annonsen for Kjærlighetskullet kan du, om du står litt fast selv, få hjelp av SFX og Sandy til å utforme. Jeg synes du bare skal kline til å ta en grei overpris for valpene, @. :heart:

Hvis ikke dette kvalifiserte til "Dagens Lola," ja da vet ikke jeg. :cheerleader:

:lol: Trenger ikke å poste noe dagens Lola idag ihvertfall!

Takk SEC :flowers:

Og husk at jo dyrere, jo flere kjøpere får du :D

Og det veldig in med raser som er "forbudt" i Norge :lol::lol::teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18.000 er vel grei pris det :lol: :lol: :lol: Søren altså, Lyra burde jo strengt tatt hatt seg med en doodle.

(Bare tuller altså, om noen ikke skjønte det!)

Ja, ja helt greit, du får vel få det da...ha ha... :P:D:P

Neste gang du skal finne på noe sånt så kan jeg låne en av tispene dine og slippe hun på golfbanen sammen med alle doodlene som leker der, da kan du få noe skikkelig greier :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja helt greit, du får vel få det da...ha ha... :P:D:P

Neste gang du skal finne på noe sånt så kan jeg låne en av tispene dine og slippe hun på golfbanen sammen med alle doodlene som leker der, da kan du få noe skikkelig greier :P

Ikke gi henne ideer da, herregud! Litt bitter på henne, jeg hadde jo neste års planer klare joooo...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi henne ideer da, herregud! Litt bitter på henne, jeg hadde jo neste års planer klare joooo...

Ja, ja, jeg får løpe rundt på golfbanen selv da på første løpetid og finne en mann :P

Ser ut som den damen bestemmer selv hva hun gjør, først så dør hun nesten, så plopper hun bare ut valper som om det var julaften på en mandag :P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte 5000 for min uregga, men renrasa Beagle for nesten 8 år siden. Så syns planen om halv pris av normalpris høres veldig bra ut. :)

Jeg fikk forøvrig med en kopi av foreldrenes stammtavle sammen med dyrelegeattesten, kanskje noe dine valpekjøpere kan ha interesse av også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halv pris synes jeg høres fornuftig ut. I Norge blir de jo dessværre definert som blandingshunder, noe som er veldig synd.

De kan jo brukes, men ikke oppnå noen titler. MEN... 6000 kr er nesten for billig pris for en vaksinert, chippet, dna testet valp etter helsesjekkede foreldre i to veldig like raser. Her vet man jo hva man får! Nesten så du kunne tatt 8000, ene og alene pga foreldrene og det man faktisk får på kjøpet.

Kan dem ta 20000 for en doodleskroodlecheesedoodle, kan du da 8000 for dine.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...