Anette Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Skrevet 8. Desember 2014 trodde fristen var gått ut jeg? kanskje melde på Pi allikavel da.. Siter
Toril Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Skrevet 8. Desember 2014 Pytt Pytt debuterer i junior :-) 1 Siter
Belgerdama Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Skrevet 8. Desember 2014 Jeg og Frost kommer. Første utstilling som unghund? 1 Siter
TullBull Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Skrevet 8. Desember 2014 Veldig fristet, men hadde egentlig bestemt meg for å ikke stille før til våren igjen. Vet ikke hvorfor jeg har lyst, siden jeg er skitnervøs hver gang og bikkja ikke bra nok, men den gule sløyfa fra sist gang irriterer meg veldig Må sjekke opp dommeren (ikke så lovende navn kanskje, Atilla the Hun ) 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Skrevet 8. Desember 2014 Skessa skal debutere som valp. Talli skal for, antagelivis, siste gang i champion klasse. Og Shy skal jeg vel også stille om @TonjeM har husket å melde på. Hun står for championat. Siter
Siri Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Skrevet 8. Desember 2014 Begge mine er også påmeldt, men vet ikke om jeg stiller begge to ennå. Yasmine stilles garantert, men Willy ser jeg an litt mht hvem som er påmeldt Siter
Trillian Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Skrevet 8. Desember 2014 Vi kommer! Jakter på siste certet vi trenger... Siter
Gjest Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Skrevet 8. Desember 2014 Skessa skal debutere som valp. Talli skal for, antagelivis, siste gang i champion klasse. Og Shy skal jeg vel også stille om @TonjeM har husket å melde på. Hun står for championat. Å jeg håper Tonje kommer også da! (Og at hun tar med Strider også! ) Er det noen andre valper for tiden eller blir Skessa alene tror du? Siter
Teserere Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Skrevet 8. Desember 2014 2015? Tidlig på'n? Samme tenkte jeg Siter
Red Merle Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Skrevet 8. Desember 2014 Nei, vi drar til Langesund i januar i stede for. Lykke til alle som skal Siter
Guest Jonna Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Skrevet 8. Desember 2014 Å jeg håper @ommer også da! (Og at hun tar med Strider også! ) Er det noen andre valper for tiden eller blir Skessa alene tror du? Tror Logi kommer også. Ellers tror jeg de eldste valpene i Norge har gått over til junior. Siter
mokken Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Skrevet 8. Desember 2014 Å jeg håper @ommer også da! (Og at hun tar med Strider også! ) Er det noen andre valper for tiden eller blir Skessa alene tror du? Lykke til, Skessa ser helt nydelig ut! Harly ble stilt for dommeren deres på valpeshow, hun var veldig hyggelig og fin med håndteringen Siter
TonjeM Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Skrevet 8. Desember 2014 Skessa skal debutere som valp. Talli skal for, antagelivis, siste gang i champion klasse. Og Shy skal jeg vel også stille om @TonjeM har husket å melde på. Hun står for championat. Klart TonjeM har husket å melde på!! Selv midt i all overtid,vinter, campingliv og bygging klarer jeg å holde på prioriteringene! En annen sak er at Shy har begynt å røyte... @Marie, Strider blir nok ikke med - han skal på "guttetur" i skauen med gubben den dagen han.. 1 Siter
Yodel Skrevet 9. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 2015? Tidlig på'n? NESTEN 2015, da Siter
Guest Belgerpia Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Puddel er påmeldt og Noah er påmeldt, og så kommer Tjukken.......... og så debuterer jo en av puddelvalpene på valpeshow der. Siter
Enits Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Har endret emnetittelen til 2014 Moderator Enits. 2 Siter
Gjest Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Tror Logi kommer også. Ellers tror jeg de eldste valpene i Norge har gått over til junior. Å så hyggelig! Lykke til, Skessa ser helt nydelig ut! Harly ble stilt for dommeren deres på valpeshow, hun var veldig hyggelig og fin med håndteringen Takk! Og det er godt å vite! Klart TonjeM har husket å melde på! Selv midt i all overtid,vinter, campingliv og bygging klarer jeg å holde på prioriteringene! En annen sak er at Shy har begynt å røyte... @Marie, Strider blir nok ikke med - han skal på "guttetur" i skauen med gubben den dagen han.. Hurra, det blir hyggelig å hilse på dere jentene også! Strider har det nok mye bedre i skauen. Hold på pelsen litt til da Shy! Siter
Guest 2ne Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Vi kommer! Hmm.. Burde lære den lille sorte å oppføre seg da, kanskje? hehe Siter
Yodel Skrevet 9. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Mannen er plassjef der, så HAN kommer iallefall. Med hunder om ikke jeg kan komme (og da trenger jeg handler). Emma har termin 27. desember (men kullet skal bo hos del-eier den første tiden). Dersom hun er ferdig med valpingen kommer jeg nok Siter
Elita2005 Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Luiz er påmeldt! Så da satser vi på at han oppfører seg, så er jakten igang??? Siter
Guest Jonna Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Talli er fortsatt ganske nedrøytet, så om det er bare henne og Talli så vil de se nok så like ut @TonjeM Siter
SFX Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Kanskje jeg må en tur bort for å ønske god jul og godt nytt år til kjentfolk. Jeg har egentlig ikke vært på utstilling siden september. Det er lenge siden, det. Siter
Recommended Posts