Snøfrost Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 kl 08:30 1. desember og julekalender tid! Dette er kalenderen jeg har kjøpt til meg selv. Kjærestemannes kalender (som han ikke vet om på ennå) 08:45 Fjellbris sier god morgen 09:15 på vei til jobb, bruker ca 1 time til jobb denne dagen da jeg jobber et annet sted enn jeg vanligvis gjør. 09:30 nærmest obligatorisk innslag i traffikken på vei til jobb 09:35 fremme i byen jeg jobber denne dagen 10:00 dette skal jeg sitte å se på i hele dag, mer eller mindre (har flere skjermer og noen andre oppgaver) 14:00 glor fortsatt på skjermer 15:00 nærmer seg ferdig med arbeidsdagen og er nok en tur innom Hundesonen på mobilen 15:45 hei bilen! Nå skal jeg kjøre hjem, og det blir straks mørkt 18:00 føler meg veldig heldig som har en kjærestemann som lager middag til meg. Så mens jeg gjorde diverse småting etter jobb laget han mat. Kjøttkakene var veldig gode! 20:00 movember er over og kjærestemannen fjerner noe av ansiktsbehåringen (han kan bare glemme å fjerne alt!) 22:00 har redigert noen bilder og nå ser vi på American Dad på 50" skjerm. STOR TV! Jeg har jo hatt en 25" tjukkas TV frem til kjærestemannen flyttet inn for noen få dager siden. 23:30 da var det natta, og avslutter med et bilde av den drektige og skrubbsultne Denali som får sin kveldsmat. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Byen du jobba i den dagen så utrolig koselig ut! Jeg gleder meg utrolig til å se Denali-valpene som kommer! Hun er nok den fineste huskyen jeg veit om, sånn kun basert på bilder. Også har jeg snoket på hjemmesiden din og hannhunden dere har brukt har et utrolig spesielt utseende (på en positiv måte altså! ), så jeg er kjempespent på bebbisene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Hva i alle dager jobber du med! Gevinst? Kjekk fyr, Grattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Bingovert ja? Fine hunden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2014 Grattis med samboer, og heia Denali! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 8. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2014 Denali takker for fine ord om henne og de små på innsiden. Og takk for gratulasjonene om kjærestemannen Veldig fornøyd med ham. Ja, jobber som bingovert. Helt klart drømmejobben siden jeg er utdannet innen biologi/realfag og har i tillegg PPU <ironisk> 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts