Guest Kåre Lise Skrevet 6. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2014 På tide å få hund igjen når reven bare vil leke med meg når jeg prøver jage han vekk. Reven er sulten på kaninene ute her, ikke mine men utleieleilighet så jeg treffer han hver morgen. Så hva gjør jeg? Stakkars kaninene må jo bli livredde av å ha reven hengende rundt. Den kan herje på nettingen eller bare ligge å vente.. Hva to do? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 6. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2014 På tide å få hund igjen når reven bare vil leke med meg når jeg prøver jage han vekk. Reven er sulten på kaninene ute her, ikke mine men utleieleilighet så jeg treffer han hver morgen. Så hva gjør jeg? Stakkars kaninene må jo bli livredde av å ha reven hengende rundt. Den kan herje på nettingen eller bare ligge å vente.. Hva to do? Si ifra til leietager og la det bli deres problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 6. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2014 Snakka med de, ser ikke ut til å bry seg nevneverdig,, Kan jo få meg lekekompis, det hjelper jo bare ikke stakkars kanine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 6. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2014 Hva skjedde med schäferne dine?Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 6. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2014 Hun er omplassert, gammern er ikke no mer :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 6. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2014 Hun er omplassert, gammern er ikke no mer :-( Åh, kjedelig da Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2014 Mikkel Rev er tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2014 Oi! Stakkars kaniner Du må få deg hund igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2014 Uff, fikk vondt av de stakkars kaninene. Kan ikke være hyggelig med en rev luskende rundt buret. Men anyway, hva er livet uten hund liksom, så ta det som en grunn og kjøp ny! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2014 SÅ fin. Men: Hjelper det å sette ut en radio? Hjelper vel bare for en liten stund kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2014 Mikkel Rev er tilbake. Sånn helt off-topic, men det var en skikkelig fin rev! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2014 Her kommer'n snikanes tilbake etter å ha blitt jagd vekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2014 Den var jo virkelig usedvanlig flott, da. Jeg har lest at katter gjerne jager rev, men det er ikke sikkert kaninene er så mye mer fornøyd med en katt enn med en rev... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2014 Hva med å prøve og henge opp plastposer eller lignende? Det funker jo på mye annet vilt..Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2014 Leste om reven som fanget koier i en dam og der kom det fram forslag som MYE pepper og henge ut noen menneskeklær som luktet mye menneske men de klærne måtte byttes ut etter en tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2014 Virker nå ikke akkurat som om den reven der er særlig menneskesky. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2014 Du har ikke en hund du kan låne og sende ut når reven er der? Men hvordan få hunden inn uten at reven lukter at den har vært der blir nok en utfordring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2014 Strengt tatt er det revejakt enda, så hvis du virkelig vil bli kvitt den kan du jo ringe en lokal jeger nydelig rev!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2014 På tide å få hund igjen når reven bare vil leke med meg når jeg prøver jage han vekk. Reven er sulten på kaninene ute her, ikke mine men utleieleilighet så jeg treffer han hver morgen. Så hva gjør jeg? Stakkars kaninene må jo bli livredde av å ha reven hengende rundt. Den kan herje på nettingen eller bare ligge å vente.. Hva to do? Den er for lite redd for mennesker til at du blir kvitt den, så da er alternativet å skyte den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2014 Det er kanskje ikke svært heldig for kaninene, men hva med å henge opp tomme hermetikk- og drikkebokser rett ved innhegningen med streng til vinduet, så slippe alt ned med et heidundrende brak foran ansiktet til reven? Lydhorn? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2014 Løsningen for deg og kaninene er nok å få noen til å komme og skyte reven. Den er alt for tam til at den kommer til å la seg skremme vekk, og for kaninenes velferd er det ikke noe særlig med onkel rev liggende utenfor buret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2014 Skyte reven midt i et nabolag? Og forstod ikke helt om det var Joachim som leier eller leier ut? Nei, eieren burde jo ta inn kaninene for en stund synes jeg, evt. i bod eller ha buret innerst i en garasje om mulig, så reven forhåpentligvis ikke blir interessert i å komme dit lenger når han (såklart en Mikkel, må vite) har forstått at de er borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2014 Den var skikkelig fin! Om ikke kaninfolket bryr seg så er det vel bedre at reven får mat enn nabokatta? Å skyte reven løser vel ingenting? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2014 Fyrverkerisalget starter jo rett over jul... Kjøp inn noen esker med grisehyl/heksehyl og tenn på når reven kommer. De skyter ikke ut noe, men lager en helt grusom pipe-/hylelyd Og som mange andre allerede har nevnt, det var en fryktelig fin rev! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2014 For kaninene blir jo ikke skremt vettet av i samme slengen ved bruk av sånne lyder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts