Gå til innhold
Hundesonen.no

Josera?


Rocket
 Share

Recommended Posts

Jeg har brukt både katte- og hundematen over tid.

Av hundemat har jeg prøvd de fleste varianter og vært fornøyd med alle på ponni. Luna er dessverre ganske sart i magen og tålte det ikke så godt. Mye løs i magen uten grunn. Funker fint på Eukanuba. Elsker at nettdyret leverer det gratis i posten. Er så ekstremt praktisk. Kommer til å fortsette å bruke det på kattene og tenkte å prøve igjen på Luna ved en senere anledning, virker som hun ikke blir så fort dårlig nå som da hun var yngre.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd to 4kg poser av forskjellige varianter, resulterte i litt løs mage og mye bæsj.

Nå hadde jeg ikke så mye at jeg kunne se hvordan det ble etter å ha gitt det en stund, men jeg ville ikke gitt den maten fast til hun heller.

Innholdet i maten er heller ikke imponerende.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Har ikke kikket på innholdsfortegnelsen selv enda. Min gamle dyrebutikk er lakt ned og da må jeg til nettdyret istedenfor, finnes jo flere, men den er nærmest :P (heldigvis har de inne både v&h og Orijen også :) ) Har også blitt anbefalt Josera av flere folk så tenkte å høre deres erfaringer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...