Bellare Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 (endret) Sidan eg jobba 1. desember utsatte eg efiten til i dag, sidan eg hadde fri. Ikkje at vi gjorde så mykje spennande då Vekkerklokka ringte 10:30 i dag, så våkna til det trynet der Morralufting, og Catania er alltid sååå stolt og glad når ho blir kobla av og kan springe opp til døra sjølv når vi skal inn igjen Etter lufting og frukost, var det på tide med litt husarbeid. Catania ligger tålmodig i eine senga si, mens eg fortsatt driv på med husarbeid. Litt aleine trening, så eg står og nyter den ekstremt fine utsikta Oppe i 6:20 minutt i dag då, utan ein lyd! Ute på ein kort spasertur i regnværet. Utforska nokre "nye" vegar på turen Øhm, ja... RunKeeper meinar vist at vi tok oss ein aldri så liten svømmetur også, gitt Når frustrasjonen tar overhånd over pepperkakehusmontering. Då gadd man ikkje ein gong lage til sprøytepose. Aldri meir! På tide med litt bilderedigering av bilder frå forge veke. Enda meir bilderedigering. Var like før eg kreperte av heile greia, er så kjedeleg innimellom! Middagen, som ikkje ser så fristandes ut på bildet. Men det var godt, og heimelaga kålrabistappe... Satte på ein episode av The Flash. Ei som er klar for ein kjapp tissetur. På menyen til den firbente sto lammehjerte i dag. Det falt godt i smak! Resten av kvelden blir tilbrakt med tv sjåing og snoking på macen Endret 3. Desember 2014 av Bellare 5 Siter
Tekopp Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 Catania ...fikk lyst på pepperkakehus nå jeg Siter
Bellare Skrevet 3. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 ...fikk lyst på pepperkakehus nå jeg Du kan få mitt Siter
LinL Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Skrevet 4. Desember 2014 Men hva var de rosa greierne du spiste til middag? red. Ja, og fin dag og fin hund 1 Siter
Bellare Skrevet 4. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Desember 2014 Men hva var de rosa greierne du spiste til middag? red. Ja, og fin dag og fin hund Det rosa greiene går normalt sett under namnet "Vossakorv" 1 Siter
Alvira Skrevet 5. Desember 2014 Rapporter Skrevet 5. Desember 2014 Det rosa greiene går normalt sett under namnet "Vossakorv" Og det er SINNSYKT godt! 2 Siter
Recommended Posts