Gå til innhold
Hundesonen.no

Vil avlive friske dyr før jula


Ingidano
 Share

Recommended Posts

Det er så utrolig følelsesløst, kaldt og skremmende...

Det verste er at jeg tror at disse dyrene kunne gitt masse til eierne sine om de bare hadde tatt seg tid til å bli kjent med dem, og latt dem snike seg inn i hjertet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig følelsesløst, kaldt og skremmende...

Det verste er at jeg tror at disse dyrene kunne gitt masse til eierne sine om de bare hadde tatt seg tid til å bli kjent med dem, og latt dem snike seg inn i hjertet sitt.

Tror ikke de har så stort hjerte at det gjør noe jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er virkelig helt bak mål :no: Jeg leste dette samtidig som hunden min satt ved siden av meg i sofaen og så på meg med store runde øyne (ok han tigde, men han var søt uansett :P ) og jeg greier ikke fatte hvordan folk greier å gjøre sånt mot en hund (eller katt for den saks skyld). Jeg og samboer feirer fortsatt jul med hver vår familie og vi "krangler" om hvem som skal få ha med seg hunden liksom. I vår familie er dyr en berikelse å ha rundt seg i jula, ikke noe man bare kvitter seg med fordi de ikke passer inn i den travle julestria :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant Marie.... Men folk er rare vet du,noen liker alle dyr,noen liker bare et slag,noen liker bare sitt dyr osv.

Noen raser over tvangsforing av gås,men blunker ikke over grisers leveforhold.... Lista er lang,og vi ser det "over alt".

Det blir avlivet eller kastet ut hundrevis av katter hvert år,ingen bryr seg før det kommer en trist historie på fb,da vil ALLE hjelpe..Så glemmes det til neste triste historie dukker opp.

Veldig trist,men sånn er verden :no: .

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...