Shlush Skrevet 29. November 2014 Rapporter Skrevet 29. November 2014 Jeg har kjøpt en hurttasele i special edition raspberry og synes den er såååå fin :-) Jeg kunne virkelig tenkt meg halsbånd i samme farge også. Da i halvstrup aller aller helst!! Hjelp?? :-) Fargen er da rosa padding og en slags skarp lys turkis farge, farge på skriften er grå/sølv. Dette er ikke den kolleksjonen buddy har. i.ebayimg.com/00/s/MTE5NVgxNjAw/z/Dp0AAOSwMKpUaP-7/$_1.JPG 1 Siter
Tekopp Skrevet 29. November 2014 Rapporter Skrevet 29. November 2014 er det disse? Halsbåndhttp://www.grizzlyzoo.se/hundhalsband-ovriga-Hurtta/hurtta-vadderat-halsband-rosaturkos/ Halvstrup: http://www.grizzlyzoo.se/hundhalsband-ovriga-Hurtta/hurtta-halvstryp-halsband-rosaturkos Sele: http://www.grizzlyzoo.se/hundselar-Hurtta/hurtta-vadderad-sele-rosaturkos/ Og y-sele: http://www.grizzlyzoo.se/hundselar-Hurtta/hurtta-y-sele-rosaturkos/ Siter
maysofie Skrevet 29. November 2014 Rapporter Skrevet 29. November 2014 Jeg har kjøpt en hurttasele i special edition raspberry og synes den er såååå fin :-) Jeg kunne virkelig tenkt meg halsbånd i samme farge også. Da i halvstrup aller aller helst! Hjelp?? :-) Fargen er da rosa padding og en slags skarp lys turkis farge, farge på skriften er grå/sølv. Dette er ikke den kolleksjonen buddy har. i.ebayimg.com/00/s/MTE5NVgxNjAw/z/Dp0AAOSwMKpUaP-7/$_1.JPG Mener de het raspberry and ultramarine, limited edition spicy spring 2014, om jeg ikke er helt på jordet! Finner ikke noen som selger, dog. Men du kan jo alltids kontakte Hurtta og spørre? Mitt inntrykk er at de elsker kundeinteraksjon, så burde ikke være så tunge å be 1 Siter
mnika Skrevet 29. November 2014 Rapporter Skrevet 29. November 2014 Dette? Fargen er NYDELIG! Har både sele og halsband.. Send en mail til [email protected] , tar inn på bestilling alt fra Hurtta;) Siter
Shlush Skrevet 29. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 29. November 2014 IMG_1412.JPG Dette? Fargen er NYDELIG! Har både sele og halsband.. Send en mail til [email protected] , tar inn på bestilling alt fra Hurtta;) Det er det der ja!!! :-D :-D Siter
Shlush Skrevet 29. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 29. November 2014 er det disse? ikke disse ;-) Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 29. November 2014 Rapporter Skrevet 29. November 2014 IMG_1412.JPG Dette? Fargen er NYDELIG! Har både sele og halsband.. Send en mail til [email protected] , tar inn på bestilling alt fra Hurtta;) Å, tenk om de hadde hatt i den fargen uten det rosa! Siter
Shlush Skrevet 29. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 29. November 2014 Å, tenk om de hadde hatt i den fargen uten det rosa! det hadde vært rått :-D meeen, synes det var stilig med råsa og. Siter
Renate A Skrevet 29. November 2014 Rapporter Skrevet 29. November 2014 Å, tenk om de hadde hatt i den fargen uten det rosa! Gutta dine får bare ta frem det kvinnelige i seg selv...tata og knekk i labbene Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 29. November 2014 Rapporter Skrevet 29. November 2014 Gutta dine får bare ta frem det kvinnelige i seg selv...tata og knekk i labbene Men rosa er ikke pent på de, ihvertfall ikke signalrosa Siter
Tuvane Skrevet 29. November 2014 Rapporter Skrevet 29. November 2014 Kjempefint! Må medgi at jeg elsker den knallrosa også! Siter
Renate A Skrevet 29. November 2014 Rapporter Skrevet 29. November 2014 Men rosa er ikke pent på de, ihvertfall ikke signalrosa Nei, sant det De skulle laget halsbånd som er litt "renere" i fargen, hvorfor kombinere rosa og blått, liksom?? Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 29. November 2014 Rapporter Skrevet 29. November 2014 Nei, sant det De skulle laget halsbånd som er litt "renere" i fargen, hvorfor kombinere rosa og blått, liksom?? Enig! Vi forstår hverandre Tenk om det rosa feks hadde vært mørkere turkis, eller om de kunne brukt samme blåfargen som fargesettet "pinje" har! Gutta her ender nok opp med pinje, men kunne gjerne tenkt meg turkis til de, for det er de lekre i Siter
Gåsa Skrevet 29. November 2014 Rapporter Skrevet 29. November 2014 Oj takk for tips! Det var kjempe fin farge! Ikke at frøkena egentlig trenger nå nytt da men 1 Siter
Shlush Skrevet 29. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 29. November 2014 Vegas er den heldige vinneren av selen her :-D må ha matchende halsbånd <3 1 Siter
Recommended Posts