Meg Skrevet 24. November 2014 Rapporter Skrevet 24. November 2014 Hanvalp, 5,5 mnd. har siden 3 mnd alder bare hatt en testikkel nede i pungen, siden 4 mnd ikke kjent testikkel 2- før denne uken. Den ligger langs penis- og kan ses og kjennes. Har det noe for seg å massere den ned? Eller er det bare "overtro"? (uansett, om den skulle komme ned er det notert at han var "sen") Siter
rosinbolle Skrevet 24. November 2014 Rapporter Skrevet 24. November 2014 Jeg har hørt at tilskudd av C-vitamin skal funke. Om det er et kjerringråd eller dokumentert hold i det vet jeg ikke, men det er nå i allefall det jeg har hørt Siter
Guest Bølla Skrevet 24. November 2014 Rapporter Skrevet 24. November 2014 Det er endel som får det til ja, da må det jo fungere? Siter
Stine Skrevet 24. November 2014 Rapporter Skrevet 24. November 2014 Vi prøvde på en Nuffe vi hadde, men der fungerte det ikke. Men han som gjorde det (erfaren oppdretter) sa at det hendte det hjalp, så skader jo ikke å prøve Siter
Elisabeth00 Skrevet 24. November 2014 Rapporter Skrevet 24. November 2014 Jeg vet om flere som har massert, og fått ned steinen. Men det er jo vanskelig å si om det er masseringen som har hjulpet, eller om steinen ville kommet på plass uansett. Men det skader i alle fall ikke Siter
Meg Skrevet 25. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 25. November 2014 han har noen slektninger som var veldig sene, som ikke fikk ned steinen før 6-7 mnd, så det er jo håp. Om ikke annet blir han veldig vant til håndtering Siter
Guest lijenta Skrevet 25. November 2014 Rapporter Skrevet 25. November 2014 Maserte ned steinen på en hanne ejg hadde en gang i tiden. Om det er tilfeldig eller ikke vet ejg ikke siden jeg kunn har gjort det på den ene Siter
turbogutten Skrevet 25. November 2014 Rapporter Skrevet 25. November 2014 Er forholdsvis vanlig på chihuahua å gjøre det har jeg inntrykk av (aldri behøvd på noen av mine). Siter
FlippogRime Skrevet 25. November 2014 Rapporter Skrevet 25. November 2014 Her hadde hannen steinen nede ved levering (8 veker), men den høgre forsvant oppi buken etter kvart. Vi har massert dagleg, prøvd akupunktur og homeopati, men steinen ligg fortsatt i buken no som han 11 månader. Siter
Recommended Posts