Cattn Skrevet 20. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Desember 2014 Hadde kooselig besøk av Evelzz og Synnøve i dag, pluss en liten visitt av Oliver til Evelzz Passer Lumi til @Enits også så her er det full fest! Pepper syns besøk er super kos uansett om man har 2 eller 4 bein! To oppstillingsbilder som de hjalp å ta i dag Leverpostei var suuuuper digg! Hilsen Pepper Har glemt å dele hva han heter på stamtavlen jo! Han heter: Toot's Make Me Smile 4 Siter
MegaMarie Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Skrevet 21. Desember 2014 Å for en fin gjeng med prikkedyr Vi gleder oss til å få hilse på en dag! 1 Siter
Synnikken Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Skrevet 21. Desember 2014 Jeg smeelteeer! Han er så søt, kosete og herlig at dere aner det ikke. 1 Siter
Mardina Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Skrevet 21. Desember 2014 Håper virkelig at jeg får møtt han når jeg er i Bergen i julen Siter
Emilie Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Skrevet 21. Desember 2014 Fiiiiiine bebien! Gratulerer Siter
Cattn Skrevet 21. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Desember 2014 Håper virkelig at jeg får møtt han når jeg er i Bergen i julen Bare å gi en lyd det vet du! Jeg er hjemme og ledig! 1 Siter
Enits Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Skrevet 21. Desember 2014 Han eeeeer så søt! Og de herlige pipelydene Siter
Synnikken Skrevet 22. Desember 2014 Rapporter Skrevet 22. Desember 2014 Kosekirkingen hans er seriøst noe av det søteste jeg har hørt hos hund noensinne! Siter
Vimsan Skrevet 22. Desember 2014 Rapporter Skrevet 22. Desember 2014 Å sååå söt grattis med prickbebis! Mer bilder, fler bilder! Siter
Cattn Skrevet 4. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2015 (endret) Oppdatering! JEg er altfor sløv! Hehe.. Han er fortsatt en drøm.. Sier i fra når han skal på do, leker fint med alle hunder, tar alt generelt med knusende ro.. Nyttårsaften sov han seg igjennom, ble sur på meg når jeg lettet på teppet på buret for å se til han Tilbrakte 3 dager på en hytte med 19 ukjente mennesker, null stress det ifølge Pepper.. Bare flere potensielle bestevenner! Han har lett for å sutre, men håper at han vokser det litt av seg Litt bilder! Prøvde meg på nytt oppstillingsbilde, men så ikke før etterpå at kamera sto litt for lavt! Her på besøk hos Tante @Synnikken Edit: Fikset på bildene Endret 4. Januar 2015 av Cattn 3 Siter
Mardina Skrevet 4. Januar 2015 Rapporter Skrevet 4. Januar 2015 Han er så skjønn! Pass godt på han i sommer, ellers er det mulig at jeg kommer å kidnapper han.... Siter
Guest Klematis Skrevet 4. Januar 2015 Rapporter Skrevet 4. Januar 2015 Åh hjelpes, så søt :wub: Siter
Cattn Skrevet 4. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2015 Han er så skjønn! Pass godt på han i sommer, ellers er det mulig at jeg kommer å kidnapper han.... Hehehe... Han trenger barnevakt på slutten av ferien da.. Men da er du gjerne ikke i Bergen lengre? Siter
Artemis Skrevet 4. Januar 2015 Rapporter Skrevet 4. Januar 2015 SÅ SØT! :wub: Søteste lille prikkedyret! Siter
Cattn Skrevet 4. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2015 Tusen takk alle! Pc ville ikke fullføre multisitat nå... Så det får bli en felles takk! Sonen Siter
Mardina Skrevet 4. Januar 2015 Rapporter Skrevet 4. Januar 2015 Hehehe... Han trenger barnevakt på slutten av ferien da.. Men da er du gjerne ikke i Bergen lengre? Det vet jeg ikke. Aner ikke når jeg kommer. Dessuten blir jeg nok boende hos min far og tror ikke han er så hypp på å ha to hunder i hus.... Siter
Cattn Skrevet 4. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2015 Det vet jeg ikke. Aner ikke når jeg kommer. Dessuten blir jeg nok boende hos min far og tror ikke han er så hypp på å ha to hunder i hus.... Hahaha ååå jooooda! Kjekt det vel... Hehe Siter
Mardina Skrevet 4. Januar 2015 Rapporter Skrevet 4. Januar 2015 Hahaha ååå jooooda! Kjekt det vel... Hehe Spørs om pappa synes det. Jeg vil mer enn gjerne, men som sagt, det er fare for at du ikke får han igjen da..... Så det er kanskje best å la være.... 1 Siter
Cattn Skrevet 5. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Januar 2015 Når er slutten av ferien? Haha.. Vet du ikke det altså? Det er 25.07 - 08-08 Siter
Enits Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Skrevet 5. Januar 2015 Haha.. Vet du ikke det altså? Det er 25.07 - 08-08 Avslutter du ferien med bryllupet altså?? jeg kan nok ikke passe hele uken, men kan hjelpe med starten iallefall om det trengs Siter
Recommended Posts