Gå til innhold
Hundesonen.no

Bedlington-pass i Oslo


Gjest
 Share

Recommended Posts

Hei, soniser!

Neste uke er jeg bortreist i forbindelse med studier, men jeg og den faste hundepasseren min har sett litt feil på kalenderne våre. Dermed står jeg plutselig uten pass til Mozza fra og med mandag kveld, til og med torsdag kveld/ fredag morgen.

Er det noen i Osloområdet som kunne tenke seg å passe henne, enten hele eller deler av tida? Hun krever lite, og pleier å gå greit sammen med andre hunder, men kan noen ganger være litt usikker/redd og krypende ved første møte. Det pleier heldigvis å gå fort over.

Jeg er fattig student og kan dessverre ikke betale så veldig mye for pass (litt går bra), men kan gjerne passe hund tilbake ved en annen anledning. :)

1888520_10202162486200434_48727767737767

(illustrasjonsfoto på hvordan hun pleier å oppføre seg når vi ikke er på tur)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Mud bor da ikke sååå langt fra Oslo?

Nei, @Mud har selvfølgelig førsterett hvis hun vil og det passer. Men tenkte at terrier + Mono kanskje var en litt dårlig kombinasjon, jeg tipper at hun ikke går så godt sammen med frittgående kaniner. :P

Jeg passer svært gjerne! :D Så lenge det ikke er fare for noe løpetid riktignok – har en hannhund som er veldig grei og leken.

Bor litt utenfor Oslo, men kan hente i Oslo sentrum :)

Sender deg en PM. :)

Endret av Vims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, @Mud har selvfølgelig førsterett hvis hun vil og det passer. Men tenkte at terrier + Mono kanskje var en litt dårlig kombinasjon, jeg tipper at hun ikke går så godt sammen med frittgående kaniner. :P

Sender deg en PM. :)

Åååååå! !! Hadde det ikke vært for Mono :( Men Mozza+Mono er neppe en god kombinasjon.

Hun er så fantastisk! *savne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå! ! Hadde det ikke vært for Mono :( Men Mozza+Mono er neppe en god kombinasjon.

Hun er så fantastisk! *savne*