Gå til innhold
Hundesonen.no

Bedlington-pass i Oslo


Gjest
 Share

Recommended Posts

Hei, soniser!

Neste uke er jeg bortreist i forbindelse med studier, men jeg og den faste hundepasseren min har sett litt feil på kalenderne våre. Dermed står jeg plutselig uten pass til Mozza fra og med mandag kveld, til og med torsdag kveld/ fredag morgen.

Er det noen i Osloområdet som kunne tenke seg å passe henne, enten hele eller deler av tida? Hun krever lite, og pleier å gå greit sammen med andre hunder, men kan noen ganger være litt usikker/redd og krypende ved første møte. Det pleier heldigvis å gå fort over.

Jeg er fattig student og kan dessverre ikke betale så veldig mye for pass (litt går bra), men kan gjerne passe hund tilbake ved en annen anledning. :)

1888520_10202162486200434_48727767737767

(illustrasjonsfoto på hvordan hun pleier å oppføre seg når vi ikke er på tur)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Mud bor da ikke sååå langt fra Oslo?

Nei, @Mud har selvfølgelig førsterett hvis hun vil og det passer. Men tenkte at terrier + Mono kanskje var en litt dårlig kombinasjon, jeg tipper at hun ikke går så godt sammen med frittgående kaniner. :P

Jeg passer svært gjerne! :D Så lenge det ikke er fare for noe løpetid riktignok – har en hannhund som er veldig grei og leken.

Bor litt utenfor Oslo, men kan hente i Oslo sentrum :)

Sender deg en PM. :)

Endret av Vims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, @Mud har selvfølgelig førsterett hvis hun vil og det passer. Men tenkte at terrier + Mono kanskje var en litt dårlig kombinasjon, jeg tipper at hun ikke går så godt sammen med frittgående kaniner. :P

Sender deg en PM. :)

Åååååå! !! Hadde det ikke vært for Mono :( Men Mozza+Mono er neppe en god kombinasjon.

Hun er så fantastisk! *savne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå! ! Hadde det ikke vært for Mono :( Men Mozza+Mono er neppe en god kombinasjon.

Hun er så fantastisk! *savne*

Nei, tror fort det kunne endt blodig, dessverre. :( Men vi kan jo møtes utenom en dag, jeg har veldig lyst til å se hvor stor Nico har blitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå ser jeg at du alt har fått svar (og jeg kunne uansett ikke passet neste uke) - men si for all del i fra dersom du trenger pass en annen gang! Jeg hadde nemlig en bedlington tispe for en del år siden fra samme oppdretter (hun er fra Borsalino's, ikke sant?). Det hadde vært så utrolig koselig å få være sammen med en bedlington igjen!

Så hvis hun går godt sammen med barn (har tre gutter i barne- og ungdomsskolealder) og andre hunder (har en ung hannhund som ville elsket besøk og som pleier å leke veldig forsiktig med mindre hunder) så er hun hjertelig velkommen en annen dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå ser jeg at du alt har fått svar (og jeg kunne uansett ikke passet neste uke) - men si for all del i fra dersom du trenger pass en annen gang! Jeg hadde nemlig en bedlington tispe for en del år siden fra samme oppdretter (hun er fra Borsalino's, ikke sant?). Det hadde vært så utrolig koselig å få være sammen med en bedlington igjen!

Så hvis hun går godt sammen med barn (har tre gutter i barne- og ungdomsskolealder) og andre hunder (har en ung hannhund som ville elsket besøk og som pleier å leke veldig forsiktig med mindre hunder) så er hun hjertelig velkommen en annen dag!

Takk for det, jeg skal ha det i bakhodet!

Hun er fra samme oppdretter, ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå ser jeg at du alt har fått svar (og jeg kunne uansett ikke passet neste uke) - men si for all del i fra dersom du trenger pass en annen gang! Jeg hadde nemlig en bedlington tispe for en del år siden fra samme oppdretter (hun er fra Borsalino's, ikke sant?). Det hadde vært så utrolig koselig å få være sammen med en bedlington igjen!

Så hvis hun går godt sammen med barn (har tre gutter i barne- og ungdomsskolealder) og andre hunder (har en ung hannhund som ville elsket besøk og som pleier å leke veldig forsiktig med mindre hunder) så er hun hjertelig velkommen en annen dag!

Hun er veldig barnevennlig! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...