Gå til innhold
Hundesonen.no

Diverse hundeutstyr


SFX
 Share

Recommended Posts

Jeg har ryddet litt i skapet, og funnet ting jeg aldri bruker, og ting jeg aldri har brukt, så da er det bedre om noen kan ha nytte av det.

Showtech vannskål i rustfritt stål, aldri brukt, rommer 1.2 liter, og har stativ til å henge på bur.

Skritteller til å henge på hundens halsbånd, da kan en blant annet sjekke hvor mye hunden beveger seg mens den er hjemme alene - ble jeg fortalt da jeg kjøpte den, men hunden var jo aldri hjemme alene, så denne er helt ubrukt.

Oster potebørste - microfiberklut med håndtak til å tørke over de sølete og sandete potene på hunden.

Gul langline i plast, noe bleket i fargen av sola, men ellers minimalt brukt.

Gi bud, jeg har ingen sterke tanker om pris.

Kjøper dekker porto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje intressert i dette:

Showtech vannskål i rustfritt stål, aldri brukt, rommer 1.2 liter, og har stativ til å henge på bur.

Skritteller til å henge på hundens halsbånd, da kan en blant annet sjekke hvor mye hunden beveger seg mens den er hjemme alene - ble jeg fortalt da jeg kjøpte den, men hunden var jo aldri hjemme alene, så denne er helt ubrukt.

Oster potebørste - microfiberklut med håndtak til å tørke over de sølete og sandete potene på hunden.

Jeg har liten peiling på priser, så det er vanskelig å foreslå noe. Halv pris av ny pris (hvis du vet det da?) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...