Red Merle Skrevet 2. November 2014 Rapporter Skrevet 2. November 2014 Jeg er spesielt glad i høsten! Kald og frisk, litt regntung luft tåkete luft i en mystisk skog.. Men også solen som så vidt gir et hint av sommeren som en gang var, der den får frem høstens vakre farger.. Og ikke stjerne klare høstnetter med frost på bakken . Dette er en bilde tråd dedikert til høsten Så, del gjerne dine høstbilder 5 Siter
Snoffe Skrevet 2. November 2014 Rapporter Skrevet 2. November 2014 Flott bilder Jeg også elsker høsten av samme grunn som deg. Syntes det er noe magisk over denne årstiden Siter
Tabris Skrevet 2. November 2014 Rapporter Skrevet 2. November 2014 Jeg elsker høsten, min favorittårstid! Noen bilder: 2 Siter
Kaja Skrevet 2. November 2014 Rapporter Skrevet 2. November 2014 Jeg virkelig elsker høsten, det er en helt fantastisk årstid. Friskheten, fargene, været (jeg liker vær). Storm, uler i veggene, fyr i peisen, stearinlys. Sukk 4 Siter
Rocket Skrevet 2. November 2014 Rapporter Skrevet 2. November 2014 Høsten er fiiiiin! Har dessverre ikke lufta hverken kamera eller meg selv noe særlig i år så har ikke så mye å dele fra i år, men vi har jo litt da En tørr høstdag før regnet tok over. Var på tur samme sted idag og det var helt enormt med gjørme visse steder i skogen. 2 Siter
Gjest Skrevet 3. November 2014 Rapporter Skrevet 3. November 2014 Åh, for en koselig tråd! Elsker å gå tur om høsten Og en liten oversvømmelse hører med. Jepp, vi gikk over her, Melvin klissklass og jeg vassa med vann til knea : Siter
Rocket Skrevet 4. November 2014 Rapporter Skrevet 4. November 2014 Mulig dette blir gigantisk. Eldre høstbilde. 3 Siter
Recommended Posts