Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 25/10-14


Monab88
 Share

Recommended Posts

Lupinsen sto for championatet i går, og det henta han hjem også, sammen med BIR-sløyfa. Ny BIR-sløyfe ble det idag også. Moira debuterte som valp, hele 4 mnd. og noen dager gammel, og hentet hjem 2xBIR, en 4BIG igår og en BIG og 4BIS idag! Hun syntes hallen og spesielt speakeranlegget var veldig oppskrytt igår, men idag var hun tilnærmet normal, så da venner hun seg fort til nye ting, tydeligvis (det var aller første gang inne i hall). Det er så veldig gøy å være oppdretter og ha med seg hundene rundt når de både gjør det bra, men også oppfører seg fornuftig :)

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde liksom man stort sett ble BIR når man var alene i rasen jeg :|

Det er mye å lære!

Gratulerer så mye og vel fortjent! Hun er så fiiin! Hun står liksom så riktig på de de hårete beina sine og ser så sunn ut :D

Nei, det er ingen automatikk i at man blir BIR selv om man er alene i rasen :). Man må liksom ha denne "magiske" CK'en for å gå videre og bli BIR :).

Takker takker :). Når hun samarbeider så kan hun stå riktig så vakkert, men jammen meg har jeg noen bilder der hun ser mer ut som en salrygget gyngehest også :lol: :lol: Men ute, uten at JEG blander meg, DA står hun vakkert, da :).

Lupinsen sto for championatet i går, og det henta han hjem også, sammen med BIR-sløyfa. Ny BIR-sløyfe ble det idag også. Moira debuterte som valp, hele 4 mnd. og noen dager gammel, og hentet hjem 2xBIR, en 4BIG igår og en BIG og 4BIS idag! Hun syntes hallen og spesielt speakeranlegget var veldig oppskrytt igår, men idag var hun tilnærmet normal, så da venner hun seg fort til nye ting, tydeligvis (det var aller første gang inne i hall). Det er så veldig gøy å være oppdretter og ha med seg hundene rundt når de både gjør det bra, men også oppfører seg fornuftig :)

Grattis med Lupisen, men spesielt med lille Moira :). Hun var så vakker, hun, selv om hun til og med har "feil" farge :lol:.

Liker at @Siri i går tenkte Yasmine ville bli bra med tiden, og i dag slo hun til med BIR og CERT og gruppeplassering. Gikk kjappere enn du trodde? :lol: Gratulerer ihvertfall :D Kjempe moro!

Og gratulerer til alle andre! :D

Jeg kan godt leve med slike kjappe sannsigelser, kjenner jeg :lol: :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lupinsen sto for championatet i går, og det henta han hjem også, sammen med BIR-sløyfa. Ny BIR-sløyfe ble det idag også. Moira debuterte som valp, hele 4 mnd. og noen dager gammel, og hentet hjem 2xBIR, en 4BIG igår og en BIG og 4BIS idag! Hun syntes hallen og spesielt speakeranlegget var veldig oppskrytt igår, men idag var hun tilnærmet normal, så da venner hun seg fort til nye ting, tydeligvis (det var aller første gang inne i hall). Det er så veldig gøy å være oppdretter og ha med seg hundene rundt når de både gjør det bra, men også oppfører seg fornuftig :)

Den valpen din bevegde seg så vakkert at jeg var sikker på han ble BIG 1 lørdag også :)

Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra helg i Letohallen for oss også.

Såga ble 2 x BIR valp, hadde en tispekonkurrent på søndag og slo sin bror begge dager.

Saaga1_zps6f9ebc5d.jpg

Orca ble 2x BIM valp og måtte se seg slått av sin søster

Orca1_zps43ac4542.jpg

Fjellbris fikk Exc i åpen klasse på lørdag med beskjed om at hun trenger noe bedre kondisjon (ikke uenig der, de er fortsatt i litt for mye sommerform her hos meg).

På søndag klinket hun til og fikk Ex, CK og ble BIM.

Tispen som ble BIM på lørdag fikk flat rød på søndag, så de byttet "søsterlig" ;)

Fjellbris_zps86baad24.jpg

På søndag var Såga sliten i hodet og det resulterte i at hun synes det var en super idé og kjøre kenguru stil i grupperingen :lol:

Saaga2_zpsc6d09ed6.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Gratulerer til soniser som har sparket fra seg i ringen :)

Jeg var bare der i går, koste meg med å kline litt på fine Tjukken, og så var jeg så heldig at jeg fikk sjokke rundt med Pytt Pytten til Torill - fiiiiine lille bamsen. BIM ble det på han.

Det var kos å se Tjukkasen igjen - han er en staut kar er han...

10690099_10202744675453045_8418386509516

8 år har han blitt, og som @Caroline sa så treffende - du veit du har vært lenge på sonen når du husker at Tjukken ble født :)
Han er født snaue 2 måneder før min kjære Timo måtte avlives, han var spesiell som valp og har ikke blitt noe mindre spesiell med årene. Han vil alltid ha en veldig spesiell plass i hjertet mitt, og det er uendelig godt å vite at han er elsket over alt på denne jord der han bor, og jeg takker ofte for at vi har @Toril på sonen her som tenkte at søsteren hennes trengte en Tjukkas å kose seg med.

Oj, nå ble jeg sentimental igjen he he he he he - men han er så herlig med hele seg........ nå får vi se om Aina klarer å flytte litt på musklene hans frem til romjula og så viser vi han igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Trodde jeg var god på å tyde kritikker, men vel hjemme ser jeg et par ord jeg ikke skjønner :P Noen som kan tyde siste ord på første linje, preg?

9CB745A3-793E-4147-A38C-AC97A0613870.jpg

"Maskulin, utmerket størrelse m/ gode ..? Velansatte ører, kunne ønsket mer mer dybde i hodet og en bedre bue. Kunne vært bedre utfylt i snutepartiet. Utmerket bitt, forbeina skulle vært rettere. Forøvrig meget velkroppet. Velvinklet bak."

Gikk ræva, men fikk i allefall fin kritikk og hun synes han var veldig velbygd :)

Proposjoner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...