Hampus Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Noen som pleier å fly med 2 hunder i samme bur? Skal bestille billetter for en bekjent slik at hennes 2 dvergdachs kan reise sammen med min datter fra Oslo denne helga. Disse hundene reiser i samme bur. Skal man da bestille billett for 1 eller 2 hunder? De skal reise med Norwegian, og buret er stort nok for begge, så alle krav er oppfylt. Siter
borderen Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Du bør ringe å si i fra at du har to i ett bur. Det har visst noe med oksygen-mengde å gjøre, fikk jeg høre når jeg fløy med to i samme kasse, uten å si i fra på forhånd. Siter
Hampus Skrevet 23. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Fant ut at Norwegian har chat og fikk svar umiddelbart. Man må betale for begge tydeligvis selv om de flyr i et bur. Siter
Synnikken Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Huh? Jeg har alltid ett bur og to hunder. Betaler pr bur. Mao kun for en hund. Siter
Recommended Posts