Tempus Skrevet 19. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2014 Vi skulle jo egentlig fått valp for et par uker siden, men han ble dessverre avlivet pga en hjertefeil. Vi har nå funnet en ny valp og krysser alt vi har for at det går bra denne gangen! Navnet den første valpen fikk var Charlie. Vi vurderer å kalle denne også Charlie, men er litt usikre.. Det er det navnet jeg har ventet et par år på å få gi til en hund, så det er rart å skulle finne andre navn. Andre navn vi tenker på er bl.a. Aron, Timo og Marco. Har dere noen flere fine forslag? Siter
Tempus Skrevet 19. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2014 Her er forresten et bilde 1 Siter
marjea Skrevet 19. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2014 Hvorfor ikke Charlie? Hvis du har ventet på å få bruke det, så er det jo fint å nettopp kunne gjøre det. At dere i utgangspunktet kalte den forrige valpen Charlie gjør kanskje ikke så mye, såvidt jeg skjønner så rakk han aldri å bli med dere hjem? Jeg tror helt ærlig at dere kanskje kan komme til å angre om dere går for et "andrevalg", så jeg sier - gå for Charlie edit; ooooh, den valpen der kjenner jeg Siter
roxie88 Skrevet 19. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2014 Synes den der så ut som en ordentlig Charlie Siter
KatrineogGutane Skrevet 19. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2014 Gratulera med denne valpen og håper at dåke får mange gode år! Lykke til med valpen. Kva namn liker dere best? Likte veldig godt Charlie, Aron og Marco. Eventuelle namn som passer til valpen; Theo Milio Niko Emil Oliver Kasper Leon Trym Siter
Tempus Skrevet 24. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Takk for svar dere! Fikk svar fra oppdretter i går om at valpen er frisk, så da skal vi hente han i morgen! Som vi gleder oss Vi har bestemt oss for å kalle han Charlie, men vi er fortsatt litt usikre.. Dersom vi ikke synes det passer når vi henter han i morgen så går vi for Marco. De siste dagene har vi begynt å like det navnet veldig godt! Artig at du kjenner til valpen, marjea! Da kjenner du han nok mye bedre enn oss enn så lenge ^^ Siter
marjea Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2014 Hvordan går det med den lille turboen? Er det en Charlie eller Marco?? Jeg var og hilste på han på fredag, da var han så herlig! Lå på ryggen og kosebeit meg i hendene Jeg stemmer for en egen tråd om han, med masse bilder! Siter
Tempus Skrevet 28. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Oktober 2014 Det ble Charlie! Han er så fryktelig søt. Elsker å bli klødd på magen og jakte på løv ute. Det er mye lyder her vi bor, og han er ikke redd i det hele tatt. Skal utforske alt Men det må sies at vi blir ganske utslitte også! Han biter og finner på nye rampestreker hele tiden. Han vil heller ikke spise noe særlig, men det blir vel bedre etterhvert som han blir tryggere hos oss På natten sover han et par timer før han må på do, og etter det tar det rundt en halvtime å roe han ned igjen, så søvn blir det ikke mye av for oss Jeg hørte du ikke bor så langt unna oss, så om du vil så kan vi jo møtes etterhvert som han blir litt større! Gulrot smaker godt og er gøy å leke med! Han har lært seg "sitt" sånn halvveis allerede 2 Siter
Recommended Posts