Jonnydeppa Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Hei! Jeg har en valp som er blandet med bl.a. dachs og jeg lurer på om hun er lang, som en dachs. Er det noen som vet hvor lang en dachs valp er ved 8-9 ukersstadiet? (evt. har kull med dachs og kan måle) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Hvis du legger ut et bilde hvor hunden står rett opp og ned er det nok mulig å se også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 En dachs er ikke lang, den har korte ben. Så om du lurer på om hunden din har arvet dvergveksten, så må du se på om den har korte ben i forhold til størrelsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonnydeppa Skrevet 21. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2014 Hvis du legger ut et bilde hvor hunden står rett opp og ned er det nok mulig å se også! ser at jeg har helt glømt denne tråden. Legger ved bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trixi Skrevet 21. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2014 Har ingen kommentarer til lengden på beina, men synes bare det var så herlig bilde med hunden som står oppå kakefatet :-D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 21. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2014 Hunden har definitivt arvet noe dvergvekst fra dachsen. Beina er kortere enn lengden på ryggen og hunden er derfor rektangulær. Synes man ser det best på de relativt korte mellomhendene. Veldig søt blanding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonnydeppa Skrevet 21. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2014 Takker for fine svar skal bli spennende å se hvordan hun blir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts