ginanilsen Skrevet 8. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2014 Heisann! jeg lurte på om det er noen som kan hjelpe meg litt med et spørsmål som jeg sliter litt med. Vi har hatt forsøk i en innsjø/vann der vi har tatt temperaturen i vannet. Vi skal fortelle hva temperaturen gjør for livet i sjøen (artsmangfoldet) og på land. Vi målte temperaturen 11,2 grader i overfalten av vannet og 12 grader på 5 meter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 8. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2014 Heisann! jeg lurte på om det er noen som kan hjelpe meg litt med et spørsmål som jeg sliter litt med. Vi har hatt forsøk i en innsjø/vann der vi har tatt temperaturen i vannet. Vi skal fortelle hva temperaturen gjør for livet i sjøen (artsmangfoldet) og på land. Vi målte temperaturen 11,2 grader i overfalten av vannet og 12 grader på 5 meter. Hva er det egentlig du trenger hjelp til? Jeg regner med svarene du søker står i boka de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ginanilsen Skrevet 8. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2014 Hva er det egentlig du trenger hjelp til? Jeg regner med svarene du søker står i boka de Vi har ikke bok i naturfag dessverre, så derfor vanskelig å finne svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moderator Skrevet 8. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2014 Har flyttet tråden til riktig underforum. Mvh Moderator Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirius Skrevet 8. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2014 Du må vel skrive noko om dei gode levevilkåra som gjeld for ulike artar ved ulik temperatur? I tillegg kan du sjå vidare på ulike økosystem som vert sett saman ved ulikt artsmangfald i vatnet.. T.d viss det er gode levevilkår for fisk, vil det vere gode levevilkår for Oter osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 8. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2014 Om du ikke har bok å slå opp og lese om dette i, så har du alltids Google Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts