Red Merle Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Mams kjører, men tror ikke vi har plass til 2Y Åå Jaja, lykke til dere som skal da! Ta MASSE bilder da Siter
Margrete Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Husk at klokken stilles en time tilbake natt til søndag 1 Siter
maysofie Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Åå Jaja, lykke til dere som skal da! Ta MASSE bilder da Kan de sitte i samme bur? Siter
Nathalie_ Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Husk at klokken stilles en time tilbake natt til søndag Godt du sa ifra, jeg trodde ikke det var før neste uke *furte over at klokka skal stilles * Siter
Margrete Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Nå skal skrive hva jeg skal gjøre her, så jeg ikke sniker meg unna planene mine på søndag! Jeg skal i ringen og gå første del av programmet, til og med innkalling! Jeg trenger litt hjelp, 6 personer trenger jeg faktisk 4 til gruppe, en "dommer" og en som filmer for meg. Noen som stiller opp for å hjelpe meg? Det slettes ikke vanskelig. Gruppa skal bare stå i en firkant og så skal jeg gå i åttetall i den. Dommer skal ta meg i mot, håndhilse og jeg skal melde meg til start, resten stå stille og nikke når jeg ser på henne. Filmeren skal rett og slett filme Tar ikke lange tiden. Dette er mest for meg selv, jeg MÅ lære meg å oppføre meg på banen Blir du glad nå @Marie ? Sånn, nå slipper jeg ikke unna ... 1 Siter
Lunatic Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Jeg kommer også gjerne Vurderer å ta med lille valpis for å få litt sosialisering også. Voksne hunder er litt skumle da.. Har lyst til å gå rally, så jeg og Luna melder oss frivillige til å ta alle de laveste klassene, @simira uten å ha noen som helst forkunnskaper om rally Det kan bli interessant Vil også gå gjennom kl 1 LP Var det på Ekeberg man ble enige om å ta det? Siter
Nathalie_ Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Nå skal skrive hva jeg skal gjøre her, så jeg ikke sniker meg unna planene mine på søndag! Jeg skal i ringen og gå første del av programmet, til og med innkalling! Jeg trenger litt hjelp, 6 personer trenger jeg faktisk 4 til gruppe, en "dommer" og en som filmer for meg. Noen som stiller opp for å hjelpe meg? Det slettes ikke vanskelig. Gruppa skal bare stå i en firkant og så skal jeg gå i åttetall i den. Dommer skal ta meg i mot, håndhilse og jeg skal melde meg til start, resten stå stille og nikke når jeg ser på henne. Filmeren skal rett og slett filme Tar ikke lange tiden. Dette er mest for meg selv, jeg MÅ lære meg å oppføre meg på banen Blir du glad nå @Marie ? Sånn, nå slipper jeg ikke unna ... Kan sikkert hjelpe deg med noe Så lenge jeg slipper å filme så går det bra, jeg er elendig til å holde kameraet stille... Også husk på å puste da, verken dommer eller gruppa skal spise deg 1 Siter
Anette Skrevet 24. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Ekeberg ja Lunatic! Margrete: jeg stiller opp! 2 Siter
ida Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Nå skal skrive hva jeg skal gjøre her, så jeg ikke sniker meg unna planene mine på søndag! Jeg skal i ringen og gå første del av programmet, til og med innkalling! Jeg trenger litt hjelp, 6 personer trenger jeg faktisk 4 til gruppe, en "dommer" og en som filmer for meg. Noen som stiller opp for å hjelpe meg? Det slettes ikke vanskelig. Gruppa skal bare stå i en firkant og så skal jeg gå i åttetall i den. Dommer skal ta meg i mot, håndhilse og jeg skal melde meg til start, resten stå stille og nikke når jeg ser på henne. Filmeren skal rett og slett filme Tar ikke lange tiden. Dette er mest for meg selv, jeg MÅ lære meg å oppføre meg på banen Blir du glad nå @Marie ? Sånn, nå slipper jeg ikke unna ... Fritt for å være i gruppa! Jeg kommer hvis det ikke pøsregner og har med lille prinsesse Hun trenger ikke trene på noen ting, for hun kan alt 2 Siter
maysofie Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Kan fint stå i gruppe til @Margrete Figurant, forstyrrelse, være i veien, vi stiller opp! Vi trenger å gå helt tilbake til barnehagen i fellesøvelser! 1 Siter
Lunatic Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Jeg er med på fellesnevner! Det trengs her og Og @Margrete jeg er også med. Kan sikkert filme 1 Siter
maysofie Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Til oss som kjører på GPS og aldri har vært på Ekeberg, adresse eller koordinater? Siter
Gjest Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Nå skal skrive hva jeg skal gjøre her, så jeg ikke sniker meg unna planene mine på søndag! Jeg skal i ringen og gå første del av programmet, til og med innkalling! Jeg trenger litt hjelp, 6 personer trenger jeg faktisk 4 til gruppe, en "dommer" og en som filmer for meg. Noen som stiller opp for å hjelpe meg? Det slettes ikke vanskelig. Gruppa skal bare stå i en firkant og så skal jeg gå i åttetall i den. Dommer skal ta meg i mot, håndhilse og jeg skal melde meg til start, resten stå stille og nikke når jeg ser på henne. Filmeren skal rett og slett filme Tar ikke lange tiden. Dette er mest for meg selv, jeg MÅ lære meg å oppføre meg på banen Blir du glad nå @Marie ? Sånn, nå slipper jeg ikke unna ... This made my day!! Siter
simira Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Til oss som kjører på GPS og aldri har vært på Ekeberg, adresse eller koordinater? Ekeberg camping. Og så fortsetter du 50 meter, ofrbi en parkeringsplass på venstre side av veien, ta til venstre rett etter den (en grusvei med åpen bom). Siter
Margrete Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 This made my day! Du ønsker bare å se at jeg mislykkes du Den typen er du! NOT! Mulig bikkjeskinnet klarer seg bra, men siden vi på en måte ikke trener med noen så ha lave forventninger da! Hun har det med å dø litt når det er mange rundt (les: Margrete er nervøs) Siter
Gjest Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Du ønsker bare å se at jeg mislykkes du Den typen er du! NOT! Mulig bikkjeskinnet klarer seg bra, men siden vi på en måte ikke trener med noen så ha lave forventninger da! Hun har det med å dø litt når det er mange rundt (les: Margrete er nervøs) Neida! Så bra at dere får trent på den settingen da! Vi har ingen forventninger og ønsker dere bare det beste! Siter
Guest vivere Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Du ønsker bare å se at jeg mislykkes du Den typen er du! NOT! Mulig bikkjeskinnet klarer seg bra, men siden vi på en måte ikke trener med noen så ha lave forventninger da! Hun har det med å dø litt når det er mange rundt (les: Margrete er nervøs) Skal sende gode tanker til Margrete mens jeg ser @Siri gaselletrippende graciøst og yndig løpe rundt i hallen på LETO Siter
Martine Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Jeg hjelper gjerne til Kommer nok til å prioritere på å trene ro (les: holde kjeft ) med Stella fremfor å trene noe særlig annet, men hjelper gjerne til der det trengs 1 Siter
Margrete Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Tusen takk alle sammen Det setter jeg virkelig pris på Siter
Gjest Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Noen som har et hinder de kan ta med? Hvis ikke får vi klare oss uten. Siter
simira Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Jeg har med kjegler med bommer til rallyhinder, ikke vanlig lp-hinder. Siter
Anette Skrevet 24. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Ekebergveien 68, Nordstrand, 1181 Oslo https://goo.gl/maps/IfHFC 1 Siter
Margrete Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Noen som har et hinder de kan ta med? Hvis ikke får vi klare oss uten. Tar med Bare jeg får bruke det litt selv også Siter
ida Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Du ønsker bare å se at jeg mislykkes du Den typen er du! NOT! Mulig bikkjeskinnet klarer seg bra, men siden vi på en måte ikke trener med noen så ha lave forventninger da! Hun har det med å dø litt når det er mange rundt (les: Margrete er nervøs) Åssen gikk det på den derre prøven i vår, igjen? Hmmm? Hvem sto med bravur? Men du må huske å takke gruppa 1 Siter
Red Merle Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Kan de sitte i samme bur? Hvem? Begge mine? Ja det kan de, men hadde tenkt å kun ha med Yoshi, for det er han som trenger treninga. Siter
Recommended Posts