Alvira Skrevet 27. September 2014 Rapporter Skrevet 27. September 2014 Jeg lager tråden jeg, jeg er så sinnsykt stolt! Arthur ble BIR i dag, med CK og CERT! Han ble beste hannhund over verdensvinner - jeg var helt sjokka! Utrolig stolt mamma Min gode venninnes DSG ble BIR og BIG 4 - og det første gang i ringen! En skikkelig fin dag i dag 18 Siter
Elisabeth00 Skrevet 27. September 2014 Rapporter Skrevet 27. September 2014 Gratulerer så mye!! Savannah ble BIM valp Vi feilberegnet tiden og kom alt forseint, så hadde vært i hallen 5 min da vi entret ringen. Stakkars valpen var litt sjokket, men det gikk greit. Første gang i hall, og vi var rett ved siden av noen terriere og dvergschnauzere...trenger vel ikke å nevne at lydnivået var høyt 7 Siter
Calina Skrevet 27. September 2014 Rapporter Skrevet 27. September 2014 Skal si meg rimelig fornøyd her og. BIR og BIG4 valp, BIR veteran og BIS 4 veteran. Og så BIM valp på andre småtten jeg stilte. 10 Siter
Monab88 Skrevet 27. September 2014 Rapporter Skrevet 27. September 2014 Gratulerer til alle! Jeg var der ikke selv, men synes det var veldig moro at Nora sin kullsøster ble BIR og BIG 2 5 Siter
Emilie Skrevet 27. September 2014 Rapporter Skrevet 27. September 2014 Utrolig fornøyd med dagen ja Er så stolt av @Alvira og lillegutten hennes som ble BIR i dag! Stilte DSG i dag også og ble BIR og BIG4, og dette var hundens aller første utstilling Cujo tok sitt siste cert i dag og ble champion - og det på første forsøk. Har ikke landet helt enda Gratulerer til alle som er fornøyd og må takke alle kjentfolk for en super dag. Har fått kost maaaasse med lille Kahl til @Wachita. Så god og flott han er! 10 Siter
Emilie Skrevet 27. September 2014 Rapporter Skrevet 27. September 2014 Gratulerer så mye! Savannah ble BIM valp Vi feilberegnet tiden og kom alt forseint, så hadde vært i hallen 5 min da vi entret ringen. Stakkars valpen var litt sjokket, men det gikk greit. Første gang i hall, og vi var rett ved siden av noen terriere og dvergschnauzere...trenger vel ikke å nevne at lydnivået var høyt Gratulerer med BIM valp! Og ja, det var høyt lydnivå i dag. Jeg har øresus Siter
Toril Skrevet 27. September 2014 Rapporter Skrevet 27. September 2014 Gratulerer så mye alle sammen! En ekstra JIPPIIII til flotte Cujo 1 Siter
maysofie Skrevet 27. September 2014 Rapporter Skrevet 27. September 2014 Utrolig fornøyd med dagen ja Er så stolt av @Alvira og lillegutten hennes som ble BIR i dag! Stilte DSG i dag også og ble BIR og BIG4, og dette var hundens aller første utstilling Cujo tok sitt siste cert i dag og ble champion - og det på første forsøk. Har ikke landet helt enda Gratulerer til alle som er fornøyd og må takke alle kjentfolk for en super dag. Har fått kost maaaasse med lille Kahl til @Wachita. Så god og flott han er! Wiii, stort heiarop og gratulasjon til Cujo og Emilie! Og gratulerer til alle andre med knall resultater! Siter
Emilie Skrevet 27. September 2014 Rapporter Skrevet 27. September 2014 Gratulerer så mye alle sammen! En ekstra JIPPIIII til flotte Cujo Wiii, stort heiarop og gratulasjon til Cujo og Emilie! Og gratulerer til alle andre med knall resultater! Tusen, tusen takk! :D Siter
Gjest Skrevet 28. September 2014 Rapporter Skrevet 28. September 2014 Ludvig rød uten CK, men fornøyd med både kritikk og dommer Hector (far) ble BIR, så stolt av begge guttene Siter
Wachita Skrevet 28. September 2014 Rapporter Skrevet 28. September 2014 Khal ble BIR valp, ingen plassering i gruppen. Han løp som en idiot i gruppen, men var nok veldig sliten!Kritikken: "utmerket type, velvinklet valp, meget vakkert hode. Velplasserte ører, mørke øyne, bra uttrykk, bra bitt. Vakker hals og rygglinje, bra brystkorg, bra vinkler, rør seg meget bra. Bra pels og farge"Veldig fornøyd med dagen! Første utstilling for både Khal og handler! (: 6 Siter
Gjest Skrevet 28. September 2014 Rapporter Skrevet 28. September 2014 Khal ble BIR valp, ingen plassering i gruppen. Han løp som en idiot i gruppen, men var nok veldig sliten! Kritikken: "utmerket type, velvinklet valp, meget vakkert hode. Velplasserte ører, mørke øyne, bra uttrykk, bra bitt. Vakker hals og rygglinje, bra brystkorg, bra vinkler, rør seg meget bra. Bra pels og farge" Veldig fornøyd med dagen! Første utstilling for både Khal og handler! (: Syns dere var veldig flinke jeg Siter
Wachita Skrevet 28. September 2014 Rapporter Skrevet 28. September 2014 Syns dere var veldig flinke jeg Jeg er kjempe fornøyd med dagen^^ Super stolt av lille gutten! Siter
MegaMarie Skrevet 28. September 2014 Rapporter Skrevet 28. September 2014 Gratulerer alle sammen Tidi ble 2. Beste tispe med reserve cert og kjempe fin kritikk Blondie ble BIR veteran og 3 beste tispe Jeg fikk en "Congratulation, you have a veteran in beautiful shape" av dommeren 8 Siter
Malinka Skrevet 28. September 2014 Rapporter Skrevet 28. September 2014 Jeg må bare si gratulerer til alle med gode resultater, så får jeg tatt alle på en gang. For jeg må innrømme at jeg har mistet oversikten over hvem jeg sa gratulerer til der oppe, og hvem jeg har gratulert på fb. Flotte hunder har dere alle sammen Og; Takk for en hyggelig dag med flotte mennesker og hunder! 1 Siter
Synnikken Skrevet 28. September 2014 Rapporter Skrevet 28. September 2014 Hector ble BIR og BIG2. Superhappy med det. 6 Siter
Gjest Skrevet 28. September 2014 Rapporter Skrevet 28. September 2014 Gratulerer så mye alle sammen Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter
Evelzz Skrevet 29. September 2014 Rapporter Skrevet 29. September 2014 Oliver har hatt tidenes helg, med BIR og BIG på BSBK lørdag, BIR og BIS3 på spesialen søndag, og så dro han like gjerne i land BIS1 valp på BSBK! Jeg svever! En veldig stilig måte å ende valpekarrieren på 12 Siter
Izsa Skrevet 29. September 2014 Rapporter Skrevet 29. September 2014 Toki ble BIM, ble slått av en fin hannhund som ble best i gruppen. Da er det ikke gale å bli BIM Siter
HHC Skrevet 29. September 2014 Rapporter Skrevet 29. September 2014 Grattis til alle som har gjort det bra ('like' funksjonen samarbeider dårlig i dag) Tok med oss 3 av 4 cert på flaten (42 og 44 påmeldt) denne helgen vi! Pluss BIM på plutten min på søndag. Veldig fornøyd! Resten av gjengen vår hentet det øvrige (BIM motsatt dag, BIR begge dager, det fjerde certet, BIS søndag, BIS veteran søndag og en hel drøss med CK). Supertrivelig helg både ringside og på hotellet 4 Siter
ceccy Skrevet 29. September 2014 Rapporter Skrevet 29. September 2014 Lørdag fikk Gentle og Hurry excellent og Era ble 4 btk med cert. Søndag på spesialen vår fikk Hurry excellent, Era ble første uplasserte med reserve cert og Gentle klinket til og ble BIR!!! *Er i sjokk enda* 5 Siter
Gjest Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2014 Gratulerer alle sammen Tidi ble 2. Beste tispe med reserve cert og kjempe fin kritikk Blondie ble BIR veteran og 3 beste tispe Jeg fikk en "Congratulation, you have a veteran in beautiful shape" av dommeren Så både TIdi og Blondie, de er så fine Og totalt enig med dommeren Hector ble BIR og BIG2. Superhappy med det. Siter
MegaMarie Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 Så både TIdi og Blondie, de er så fine Og totalt enig med dommeren Aw, takk Jeg så ikke deg der, men jeg var kanskje litt opptatt med å sjonglere hunder. Siter
Recommended Posts