LinL Skrevet 23. September 2014 Rapporter Share Skrevet 23. September 2014 Jeg leter høyt og lavt etter non-stop kjørestrikk. Virker som ingen har de inne... Er det noen som har en liggende de aldri bruker og vil selge? Som er sånn ok pent brukt? Eller noen som vet hvor de har igjen (på nett) eller evt i Trondheim? Ta kontakt her eller på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 23. September 2014 Rapporter Share Skrevet 23. September 2014 Har ikke non stop, men om du ikke må ha det merket så har jeg en som er omtrent lik fra alac, forskjellen er vell at det er 20 cm lengre.. Ubrukt, kan få det for 100 kr. En slik: http://www.hapoo.no/produkt/hundeutstyr/trekk-tur/alac-kjorestrikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 23. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. September 2014 Har ikke non stop, men om du ikke må ha det merket så har jeg en som er omtrent lik fra alac, forskjellen er vell at det er 20 cm lengre.. Ubrukt, kan få det for 100 kr. En slik: http://www.hapoo.no/produkt/hundeutstyr/trekk-tur/alac-kjorestrikk så lenge det ikke er tyngre og særlig bredere enn non-stop så vil jeg gjerne ha Er jo til rottelusa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 23. September 2014 Rapporter Share Skrevet 23. September 2014 så lenge det ikke er tyngre og særlig bredere enn non-stop så vil jeg gjerne ha Er jo til rottelusa Det vet jeg ikke helt. Det er ganske bredt, men helt flatt og ganske lett. Du kan jo se på det om du er i/skal til Trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 23. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. September 2014 Det vet jeg ikke helt. Det er ganske bredt, men helt flatt og ganske lett. Du kan jo se på det om du er i/skal til Trondheim? Ja, det kan jeg jo. Så kan vi trene litt og Jeg er hjemme en tur om en mnd ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 23. September 2014 Rapporter Share Skrevet 23. September 2014 Ja, det kan jeg jo. Så kan vi trene litt og Jeg er hjemme en tur om en mnd ca Jeg tok feil, forresten, det er mye lengre dette, rundt 4m, det blir kanskje litt overkill for rotta? Det ligger nå her så du må gjerne se på det om du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. September 2014 Rapporter Share Skrevet 23. September 2014 Jeg har en non stop strikk pent brukt hjemme, evnt kan jeg ta inn for deg. Kan også ta inn Alac sine strikker :-) Kan ordne bilde av den hjemme og de Alac etterpå idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 23. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. September 2014 Jeg tok feil, forresten, det er mye lengre dette, rundt 4m, det blir kanskje litt overkill for rotta? Det ligger nå her så du må gjerne se på det om du vil. Haha, 4 meter blir sikkert litt vel heftig Da må jeg ha noen rotter til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 23. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. September 2014 Jeg har en non stop strikk pent brukt hjemme, evnt kan jeg ta inn for deg. Kan også ta inn Alac sine strikker :-) Kan ordne bilde av den hjemme og de Alac etterpå idag. Ja ! Kan godt ta den du har hjemme altså, men om du heller vil ha den selv så kan du og ta inn. Jeg vil bare ha kjørestrikk jeg, og er lei av å lete Tar helst non-stop foran Alac, har ikke sett de "live" før, så føler non-stop er tryggere til lille rottelusa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. September 2014 Rapporter Share Skrevet 23. September 2014 Kan finne den frem imorgen når jeg er innom lageret med tingene mine :-) har ingen trekkhunder lengre :-P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 23. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. September 2014 Kan finne den frem imorgen når jeg er innom lageret med tingene mine :-) har ingen trekkhunder lengre :-P Supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 25. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2014 Kan finne den frem imorgen når jeg er innom lageret med tingene mine :-) har ingen trekkhunder lengre :-P Funnet den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. September 2014 Rapporter Share Skrevet 25. September 2014 Funnet den? dóh viste det var noe jeg glemte jeg vet den ligger i esken rett på innsiden i boden gubben lovet å hente den imorgen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 25. September 2014 Rapporter Share Skrevet 25. September 2014 Xxl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 25. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2014 dóh viste det var noe jeg glemte jeg vet den ligger i esken rett på innsiden i boden gubben lovet å hente den imorgen! Det er lov å glemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts