Renate A Skrevet 22. September 2014 Rapporter Share Skrevet 22. September 2014 Ei venninne av meg skal ha ski og sykkelsele til sin Amerikanske Akita og har lyst til å få den sydd etter mål. Vet dere om noen som er flinke og har holdbare seler til en såpass stor og sterk hund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 22. September 2014 Rapporter Share Skrevet 22. September 2014 Minipina.com har eg hørt mykje bra om Seleverkstedet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 22. September 2014 Rapporter Share Skrevet 22. September 2014 Vi har fra Sundpro i Sverige, hun holder grønnlandshunder selv. Slitesterke seler, har holdt i 4 år med bruk i allskens vær, føre og vann. Jeg er godt fornøyd, vi har helfórede seler hvor fóret ikke viser tydelig tegn på slitasje, sømmene er fortsatt pene og nomesela holder fin struktur. Den ligger veldig godt og stødig på kroppen og over ryggen ifht hvor langt bak Björkis presser i siden og ustabiliteten til Non-Stop FM. Har bare fått seler på mål fra det fysiske verkstedet, men da ordnet hun nomesele, sporsele og spesialtilpasset magebelte til meg på noen få timer. Det er fler tilgjengelige seletyper som ikke ligger i nettbutikken, samt forskjellige farger http://www.sundpro.se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 23. September 2014 Rapporter Share Skrevet 23. September 2014 Seleverkstedet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 23. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. September 2014 Seleverkstedet Seleverkstedet var det jeg tenkte på, men som jeg ikke klarte å huske Takk for tips alle sammen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 23. September 2014 Rapporter Share Skrevet 23. September 2014 Mr koppel i sverige. Gode, solide og rimelige. Kan tilkomme moms om man bestiller direkte til Norge, men selv med momsen er de ihvertfall ikke dyrere enn norske seler. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 23. September 2014 Rapporter Share Skrevet 23. September 2014 Bjorkis syr også etter mål Nomeseler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 25. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2014 Bjorkis syr også etter mål Nomeseler. Bjørkis har jeg hørt så mye om dårlig service (svarer hverken mailer eller telefoner), så dem gidder jeg ikke prøve på en gang, jeg kan i hvert fall ikke anbefale dem videre til hun venninnen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts