Kawa Skrevet 22. September 2014 Rapporter Skrevet 22. September 2014 Hei Jeg skal få en ny valp i hus om litt under en mnd. Det er en hann podenco blanding fra spania, som til nå har blitt kalt Pelle. Jeg har tenkt mye frem og tilbake om jeg skal skifte eller beholde navnet, men klarer ikke bestemme hvilket jeg liker best.. Hjelp .. Pelle Fern Priam - gresk mytologi, den siste kongen av troy Pan - grest mytologi, skogsgud eller noe slikt Loke/Loki - norrøne mytologi, en liten luring, heheh Ike Ace Achilles - gresk mytologi, uskadelig, bortsett fra det lille område på hælen Eros - gresk mytologi, kjærlihetsgud Oliver Ask Hadde vert til stor hjelp om dere kunne hjelpt meg velge, eller funnet enda bedre navn Siter
Helianthus Skrevet 22. September 2014 Rapporter Skrevet 22. September 2014 For en søting! Pablo Carlos Miguel Alonso Diego Goya Lorca Manuel Også noen fotballnavn: Xavi Fabregas Costa Silva Siter
Gjest Skrevet 22. September 2014 Rapporter Skrevet 22. September 2014 Ååå, så fin! Dette er en Pan! Siter
Vimsy Skrevet 22. September 2014 Rapporter Skrevet 22. September 2014 Pan eller Pelle. ^_^ (Jeg er nok litt inhabil til å gi svar.. har en fisk som heter Pelle som jeg har eid i 12 (!) år nå ) Siter
MegaMarie Skrevet 23. September 2014 Rapporter Skrevet 23. September 2014 Signerer @ingvildoline. Det er en Pan! Om ikke det, så signerer jeg @Lill, kanskje han kan være en Priam også. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 23. September 2014 Rapporter Skrevet 23. September 2014 Skakke bare kalle veslekråka for Dobby, da? DE øra! 1 Siter
Kawa Skrevet 23. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. September 2014 Takk for mange fine forslag hehe, han minner meg litt om noldus i harrypotter Siter
SandyEyeCandy Skrevet 23. September 2014 Rapporter Skrevet 23. September 2014 Takk for mange fine forslag hehe, han minner meg litt om noldus i harrypotter Ja, derav forslaget om Dobby, for det er det engelske navnet. Siter
Mackenzie Skrevet 23. September 2014 Rapporter Skrevet 23. September 2014 Dobby!! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
KatrineogGutane Skrevet 23. September 2014 Rapporter Skrevet 23. September 2014 Eros, Achilles, Carlos eller Romeo. Siter
Kawa Skrevet 24. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. September 2014 Tusen takk for hjelpen! Blir litt lettere og litt vanskeligere pga. så mange fine forslag, hehe Siter
ChristinB Skrevet 26. September 2014 Rapporter Skrevet 26. September 2014 Ask, Oliver eller Pan Siter
Recommended Posts