KristinR Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Dette oppdaget jeg nettopp på tispa mi. Har fått time hos veterinær i ettermiddag. Noen som har sett noe slikt? Det er helt hardt å ta på. Lyskebrokk? Siter
monica_n Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Brokk er vel relativt mykt.. Er den bevegelig? Abscess kanskje? Siter
Guest Jonna Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Er det hun som har hatt valper? Tok en ganske rund kul på Blaze som viste seg var en fortettet melkekjertel etter valper. Senere har hun hatt svulser også, godartet vel å merke. Så det kan være så mangt Siter
KristinR Skrevet 18. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2014 Nei det er på salukitispa. Det er hardt, men jeg turde å klemme helt forsiktig og det gir jo litt etter så det er ikke bein eller slikt. Hun er så tynnhudet så det er nesten så man kan se det. Er litt blålig igjennom huden. Det er garantert ingen fettkul. Kjennes ut som to rundinger inntil hverandre, som et 8-tall. Siter
Guest lijenta Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Da jeg så bildet holdt jeg på å tippe "åreknuter" som det kalles på mennesker Siter
Dicte Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Italieneren min fikk noe som var på samme plass, men var en smule mer blålig. Det viste seg å være en godartet jursvulst. Siter
KristinR Skrevet 18. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2014 Skal avgårde til veterinæren nå så skal dere få høre når jeg kommer tilbake 2 Siter
KristinR Skrevet 18. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2014 Akkurat kommet fra veterinæren. Det er en jursvulst. Hun skal opereres neste torsdag. Jeg syns jo hun er litt ung (ble 5 år for noen dager siden). Da får vi krysse fingre for at den er godartet. Siter
Dicte Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Min fikk svulst da hun var 4, er enig at det er ganske ungt. Håper det beste for dere, lykke til! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Håper på det beste, lykke til! Siter
Recommended Posts