ViCa Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Er bare nødt til å spørre.. Er det bare jeg som opplever at valpen (nå 12 uker) blir fryktelig trassig når den er trøtt? Vår ellers utrolig snille, trygge, flinke JRT valp blir som en trassig liten baby så fort hun er litt ekstra trøtt. Da vil hun gjerne bite i båndet, bite på teppet inne, bite i fingrene våre og absolutt ikke sove!! Siter
Tabris Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Valper trasser ikke, men de kan bli litt kokt i hodet og få raptuser når de er overtrøtte. Da trenger de litt hjelp til å finne roen. 1 Siter
ViCa Skrevet 18. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2014 Valper trasser ikke, men de kan bli litt kokt i hodet og få raptuser når de er overtrøtte. Da trenger de litt hjelp til å finne roen. Trassig blir kanskje feil ord å bruke ja.. De raptusene hun får når hun er i dette humøret er man bare nødt til å le av. Men så fort jeg får henne med meg bort til sengen hennes og begynner å stryke glir øynene fort igjen Siter
Tekopp Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Voksne hunder kan bli dust når de er trøtte og slitne de også. Men overtrøtt raptus er ett kjent fenomen med valper. Siter
Sirius Skrevet 19. September 2014 Rapporter Skrevet 19. September 2014 Mi er berre 9 veker, men gal piraja på kvelden. Ho må roast ned enten ved at eg held ho i ro eller sett ho i kvalpegrind. Då sovnar ho tvert.. Siter
xxx12345 Skrevet 19. September 2014 Rapporter Skrevet 19. September 2014 Bare hold henne rolig i et fast og bestemt grep, på en sånn måte at hun ikke får grep med labber eller tenner. Da roer hun seg raskt. Siter
ViCa Skrevet 22. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 22. September 2014 Tusen takk for svar! Har erfart at hun faktisk må roes ned. Da sovner hun fort Siter
Recommended Posts