Gå til innhold
Hundesonen.no

Den litt private tråden :)


ida
 Share

Recommended Posts

Det har vært litt snakk om å dele private ting her og der og da slo det meg at det vil jeg gjøre og inviterer dere selvfølgelig med på leken :D Utleverer barna litt i samme slengen, jeg :teehe:

Som alenemor hendte det at jeg tenkte på at; tenk om dersom hvisom at barna mine skulle bli tatt fra meg, eller på annet vis ikke skulle være hos meg mer. En helt umulig tanke, for det er jo de millioner av bittesmå ting som holder oss sammen, ikke sant?

Blant annet:

Vet dere at det går fint å få med seg en niåring på kveldstur rundt Østensjøvannet, for runden tar akkurat så lang tid som det tok for Ia å deklamere hele Ole Aleksander Filibombombom med innlevelse :)

Når man er på reiser til land der tv.serier er dubba til språk vi ikke kan, kan vi dubbe selv og finne på hva de sier i samme slengen. Mye morsommere, egentlig :lol:

Ane kan ikke leve uten Bamse. Den er liten og hvit og jeg sydde ny kropp til den da hun var 10. Nå er hun 30 og mamma selv, men bamse er fremdeles med :wub:

Det var mitt private hjørne for i kveld. Burde kanskje lagt den i finstua, men det får noen andre gjøre, hvis de syns den passer bedre der :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleden er jo å ha en mamma som gidder å høre den selvutnevnte skuespillerspiren gjengi Ole Aleksander Filibombombom i en etterlignet Anne-Cath. Vestli stemme hundreogåtteogførti ganger <3

Det er en sann glede. Særlig da du klikket og "snudde kassetten" og sang introen til neste side :lol:

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser meg med sene kvelder med lillemor, selv om "alle" maser hysterisk om at vi mååååå få henne i seng tidligere. Jeg er jo somregel alene om kvelden uansett, så da kan jeg vel kose meg med lillemor istede for å sitte og høre på babycallen som suser? :wub:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...