Guest Bølla Skrevet 3. September 2014 Rapporter Skrevet 3. September 2014 Noen som har testet? Ingredienser; Ris, vitt havsfiskmjöl, korn, hela linfrön, vegetabilisk buljong, olivolja, ärtor, fiskolja, alfalfa, natriumklorid, naturlig sjögräs, cikoriamassa, kalciumkarbonat, cikoriaextrakt, lysin, D, L-metionin, yuccaextrakt, och treonin. Varemerke James Wellbeloved Produsentland UK Råprotein (%) 21,00 Råfett (%) 10,00 Plantetråd (%) 3,20 Aske (%) 6,40 Vitamin A (IE/kg) 10 000,00 Vitamin D (IE/kg) 1 500,00 Vitamin E (mg/kg) 150,00 Kopper (mg/kg) 15,00 Siter
mnika Skrevet 3. September 2014 Rapporter Skrevet 3. September 2014 Trur ikkje eg hadde orka å teste et for der hovudingrediensa er ris? nokon spesiell grunn til at du vil prøve dette foret? 1 Siter
Guest Bølla Skrevet 3. September 2014 Rapporter Skrevet 3. September 2014 Fôrskifte på gang. Ris er helt ok for hunder, verre med korn og mais. Siter
tulip Skrevet 3. September 2014 Rapporter Skrevet 3. September 2014 *Slankekost*, med så lite fett og protein vil du miste muskelmasse på hunder som brukes godt. Jeg mener JB skal ha bedre varianter med mer protein og fett. Siter
Guest Bølla Skrevet 3. September 2014 Rapporter Skrevet 3. September 2014 @tulip Er tid for å skifte hovedingrrdiens, tenkte supplere med v&h for å unngå muskelsvinn Siter
tulip Skrevet 3. September 2014 Rapporter Skrevet 3. September 2014 Joa, men jeg tror jeg ville tatt en annen variant lell, ev sett på Brit sin kornfrie med fisk. Siter
Mardina Skrevet 3. September 2014 Rapporter Skrevet 3. September 2014 Jeg prøver Brit CarniLove nå og det virker som min hund, som kan være kresen på tørrfor, liker foret Jeg blander med vom. Og det er uansett ikke masse bæsj som kommer ut på andre siden, så da er jeg fornøyd i hvert fall. Siter
Recommended Posts