Lissi123 Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Er det noen andre der ute som "lider" av akutt valpesyke hehe. Jeg har så lyst på valp og det hjelper ikke å se bilder av alle de skjønne valpene her inne hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkafu Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Ja!!! Blir gal! Har så lyst på valp NÅ.. Det passer ikke med en valp i høst, men på våren kan vi begynne å kikke seriøst etter valper, og jeg syns det er så lenge til.. Blir sprø.. Skulle gjerne hatt et varmt lite hundenøste allerede i går. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bippo Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Min valp tisser inne hvert 5. minutt pga UVI og jokker på meg ved hver sjanse han får. Han syns også det er dritgøy å gnage på leggene mine. Også er han mørkredd, så vi må ha på lys på rommet for at han skal klare å sove. Hvis ikke piper og uler og bjeffer han hele natten. Hjelper det litt eller? I sted bæsjet han, men den ville ikke "slippe" han, så i ren panikk gnir han seg rundt i sirkel på rumpa og klarer å smøre bæsj oppetter begge bakbeina og rumpa. Og så prøvde han å spise det etterpå. Nå bør det vel hjelpe? Si ifra hvis dere trenger flere, har ikke hatt han så lenge, men jeg har klart å få noen historier allerede. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Mens vi har en valp på 5 mnd'en og har ikke hatt følelsen av å ha valp i hus bortsett fra at han var liten og tisset inne xD jeg er og valpesyk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lissi123 Skrevet 31. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 hehe jeg vil også ha valp helst i dag, og når jeg ser at oppdretteren jeg har kjøpt hundene mine fra har nye valper haha. Da blir jeg enda mere valpesyk hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Lån min en dag og dere er kurert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Lån min en dag og dere er kurert.. Har ikke fungert på over 20 år for meg. Jeg har måtte bruke andre ting som lettere å få pass med en enn to osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Konstant valpesyk nå om dagen! Men bare på konkrete raser da, så @Kaja sin løsning hadde ikke fungert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Jeg var valpesyk fram til jeg fikk Thea... Så folkens, skaff dere kattunge! Regner med valpesyken kommer snikende tilbake igjen etterhvert som hun vokser seg større og blir mer voksen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Oh yes! Særdeles valpesyk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Ikke vært valpesyk et sekund siden Nuka kom i hus april 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Vigdis har kurert valpesyken min, så nå vurderer jeg faktisk en voksen hund neste gang det blir ny hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkafu Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Jeg har lyst til å låne en hund, men er ikke så mange hunder her jeg kan låne.. hehe. Kjenner bare 2 med hund, og de er lite glad i barn. :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Jeg er egentlig svært valpesyk, og er mer enn klar for ny hund. Men siden det ikke blir aktuelt før om et par år, så stenger jeg bare av den delen for ikke å gjøre meg selv mer vondt enn nødvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts