tmp Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Kanskje ikke helt relevant i sammenhengen, men bare måå dele denne! Går rett i hjertet mitt http://www.youtube.com/watch?v=ki5HBBEtfak Edit: satte inn feil sang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2014 Kanskje ikke helt relevant i sammenhengen, men bare måå dele denne! Går rett i hjertet mitt http://www.youtube.com/watch?v=ki5HBBEtfak Edit: satte inn feil sang Å, denne var veldig fin. Aldri hørt om. Og samboeren min kommer til å elske den. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2014 Elsker denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2014 Muse - unintended Fantastisk sang det også altså, hadde glatt kunne brukt den også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2014 Jeg oppdaga ei låt i dag, som er som en blanding av smektende India Arie, svulstig Shania Twain og fullt gospelkor på slutten. "Slowly, slowly you unfold me. But do you know me at all?" Låta for alle med åpne og lengtende hjerter, som bobler over av kjærlighet. Noen ganger er alt vi trenger å høre at h*n vil ha oss. Og så liker jeg denne, som er bare helt herlig: "I want you close, I want you. I won't treat you like you're typical." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2014 Wonderful Tonigth med Eric Clapton Gammel, men med nydelig tekst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enirtak Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Ikke så mange norske sanger som er nevnt, så her kommer mine norske favoritter: Ser den er nevnt før, men en god ting kan vel ikke sies for ofte: Det finaste eg veit "Crescendo i gågata", om det første møtet Ellers er min ultimate favoritt en sang som kanskje passer bedre i en 50års bryllusdag enn i et bryllup, da den er en hyllest til å ha levd et langt liv sammen og bli gamle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts