Elita2005 Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Oppmøte 12:30 ! WOOW Bruker alltid å være kl 9! Men nå rekker vi faktisk kanskje både litt tur og trening før utstillingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Ingen som har link til søndagens PM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Fikk pm nå. 1 puli valp , 1 puli voksen og 1 komondor. Bare de jeg visste om altså.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Her er program for søndag, noen som har til lørdag? http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=140127 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Valpekreket er ensom i ringen, hun. Jaja, trening er det jo uansett. 5 voksne lørdag og 7 søndag, så får vi se om Lupinsen har lyst til å vise seg innendørs, det er nemlig lenge siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thea Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Her er program for søndag, noen som har til lørdag?http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=140127 http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=140578 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2014 Åh, visste det var noe jeg hadde glemt Helt glemt bort denne fristen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2014 Ok, rart spørsmål men noen som vet hva inngangsprisen er, sånn ca? Skal ikke stille før søndag, men tenkte å ta meg en tur i morgen og prøver å ha alt klart så jeg får kommet meg avgårde tidlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjukken&jeg Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2014 Tjukken oppmøte ni står det,eier har ikke sett pm enda 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjukken&jeg Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2014 :-SS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2014 Veldig glad jeg ikke stilte i dag, det var visst en blå dag for minibullene Venter meg forsåvidt blått i morgen, men hadde vel fått gult hadde jeg stilt i dag O.o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2014 Snakk om å stresse i dag! Hadde oppmøte kl 0930 og ikke 1030, som jeg var hellig overbevist om. Så når jeg var på brua i drammen fikk jeg mld at de som skulle handle Iben var forsinka. Jeg bare "jeg er der halv 11". De bare "oppmøte 0930"... såå, endte med sinnsyk kjøring fra drammen. Rakk klassen, ble 2. Beste tispe i JR 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2014 Nico endte på BIG3 Veldig bra kritikk og vi har innsett at vi MÅ begynne å trene.. At hun ble plassert i gruppa var mildt sagt overraskende. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2014 Nico endte på BIG3 Veldig bra kritikk og vi har innsett at vi MÅ begynne å trene.. At hun ble plassert i gruppa var mildt sagt overraskende. Trenger ikke trene vøtt - det er bare å gjøre akkurat som i dag, det . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2014 Trenger ikke trene vøtt - det er bare å gjøre akkurat som i dag, det . Eh..Nei. burde hun ikke stå litt mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2014 Eh..Nei. burde hun ikke stå litt mer? Hun stod da masse, hun? Og løp på alle sine bein også . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2014 Hun stod da masse, hun? Og løp på alle sine bein også . Hun sto under lett tvang Stå er jo noe vi aldri trener på , så det er liksom siste forsøket hennes Men jeg har forbannet meg på at vi skal trene litt fremover nå , så kanskje jeg ikke føler meg som en forvirret Høne i tillegg. Sambo hatet hvert sekund, så han får jeg ikke narret inn i ringen igjen Willy og Yasmine klarte å gi han enda mer lyst på Briard faktisk Jeg påpekte den upraktiske størrelsen, men han syntes ikke det var avskrekkende. Godt han ikke får bestemme alene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2014 Willy og Yasmine klarte å gi han enda mer lyst på Briard faktisk Jeg påpekte den upraktiske størrelsen, men han syntes ikke det var avskrekkende. Godt han ikke får bestemme alene Hahhahahahah, og han så oss jo også i et særdeles heldig øyeblikk *ler så jeg griner* . Du skjønner hva jeg mener med komplett kaos eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2014 Hahhahahahah, og han så oss jo også i et særdeles heldig øyeblikk *ler så jeg griner* . Du skjønner hva jeg mener med komplett kaos eller? *Ler* stålkontroll var kanskje ikke det første ordet som slo meg nei, men så var det noe med sjarmen sikkert Enten så liker man gærne bikkjer , eller så gjør man det ikke *ler* Men jeg foretrekker å være fysisk sterkere enn den gærne bikkja 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts