LØJ Skrevet 19. August 2014 Rapporter Share Skrevet 19. August 2014 Vi har vært så heldige å få en K9Madness hund inn i våre liv. Lille frøken Hedda har vært her en halvannen ukes tid nå og starten ble svært så dramatisk da hun etter et par dager, midt på natta selvfølgelig, begynte å spy og ha heftig diare. Rett til veterinæren som på røntgenbilder finner noe som sitter fast i tarmen. Hedda får antibiotika og smertestillende i sprøyteform og vi settes opp til operasjon morgenen etter. Valpen sover i noen timer og når hun våkner til så er det en helt annen valp, som ser uforskammet frisk ut. Tilbake for operasjonstimen, nye bilder, og klumpen i tarmen er søkk vekk. Det eneste vi ser er kontrastvæsken bakerst i tarmen. Frøkna blir erklært frisk og har etter denne hendelsen ikke vist noen tegn til forstoppet tarm. Jaja, noen ganger skal man ha flaks Appen photobomber Natta 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 20. August 2014 Rapporter Share Skrevet 20. August 2014 Det er så koselig at du har fått deg presa! ? og jeg føler meg jo litt som "filletante" siden jeg har hatt en del å gjøre med kullet siden de var små nurk <3 Masse lykke til med henne. Jeg håper du vil trives med rasen, og jeg tror du har fått deg en bra hund! ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 20. August 2014 Rapporter Share Skrevet 20. August 2014 Så søt hun er! Likte navnet veldig godt også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banshee Skrevet 21. August 2014 Rapporter Share Skrevet 21. August 2014 Så ble det presa på deg til slutt Gratulerer med knallsøt valp, håper dere vil trives sammen og jeg gleder meg til å høre om alt det rare hun finner på. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 21. August 2014 Rapporter Share Skrevet 21. August 2014 Gratulerer! Kjempesøt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 21. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. August 2014 Takk takk Ja, etter mange års lusking i kulissene til presamiljøet (og muligheten åpnet seg) greide jeg ikke dy meg lengre. Blir veldig spennende dette. Vi har så smått begynt å trene og hun takler finfint det jeg utfordrer henne på, siden hun var såpass "gammel" når jeg hentet henne har det for det meste vært miljøtrening/preging/sosialisering nå i starten. Hun er ca 3,5 mnd nå. Kursing i div blir det jo nok av da jeg er så heldig å kunne gå så mye kurs jeg vil uten at det koster. Nei, dette skal bli så bra atte @jma: selvfølgelig er du å regne som filletante (...siden jeg har som baktanke å utnytte all din rasekunnskap når jeg trenger det ...) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 24. August 2014 Rapporter Share Skrevet 24. August 2014 :D Ja, det er bare å spørre hvis det er noe du lurer på! Her er et bilde av Hedda som jeg hadde på PCen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 24. August 2014 Rapporter Share Skrevet 24. August 2014 Gratulerer med fin valp! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 25. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 @mara: takk takk! Hun er søt som en knapp den jenta @jma: Oioi så liten Herlig bilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 24. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2015 Nå snek jeg i signaturen din Flere bilder av denne søtnosen da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 21. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2015 Uffda, har helt glemt å svare her...Hedda fikk nytt hjem i november i fjor. Men hun var på besøk her i februar, skal se om jeg finner noen bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts