SFX Skrevet 1. August 2015 Rapporter Skrevet 1. August 2015 I dag vant mormora hennes veteranklassen på spesialutstilling - veldig hyggelig å se at hun er så sprek enda! 2 Siter
bernertryne Skrevet 29. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Januar 2016 Legger inn noen nye bilder av pølsa siden mange linker er døde bilde av @monstermunster Tyttebærplukkeren aka "spiser de store og tråkker på de små, stikker av med bøtta" Professor Pølsa Pølsa bare "det ække jul før det er snø, tenk!" bilder av @monstermunster Det ble snø til sist da Sesongens første skitur, i -14! Sekunder etter bildet ble tatt dro hun meg nesten i bakken ved å ta helomvending og løpe av gårde fordi en annen snørekjører kjørte forbi oss og kommanderte sin egen hund til å "gå forbi!", som også er pølsas kommandoord 8 Siter
tutle Skrevet 29. Januar 2016 Rapporter Skrevet 29. Januar 2016 1 time siden, bernertryne skrev: Den andre hunden, fikk litt Ludvig(Flåklypa) feeling 2 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 29. Januar 2016 Rapporter Skrevet 29. Januar 2016 Jeg elsker øynene hennes, de er så klare og livlige! 1 Siter
Guest *Kat84* Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Skrevet 5. Februar 2016 Så fin! Har alltid hatt lyst på bare fordi de er så nydelige Siter
Gjest Skrevet 6. Februar 2016 Rapporter Skrevet 6. Februar 2016 Hun er utrolig fin og moderat, får lyst på berner om jeg kunne fått en sånn Siter
bernertryne Skrevet 19. Mai 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 Lenge siden jeg har oppdatert her igjen gitt ? Hipp hurra, et par dager på etterskudd ? Pølsa har dessverre vært så frekk og fått kreft (lymfom), rett før sin 5. bursdag, og det er selvsagt alt for tidlig så i og med at hun er frisk og fin ellers begynte hun på cellegift for ca. 2mnd siden. Forventet levealder med cellegift er mest sannsynlig ~1 år, kanskje 2 år, mens uten behandling hadde hun vært død innen ~1 mnd eller noe sånt. Hun har respondert veldig bra og er fortsatt helt som hun pleier, et rampete lite troll ? (hun stjal en jafs fra midten av pavlovabunnen på 17. mai...) Her er et lite bildehav av hva vi har holdt på med siden siste oppdatering: nyoom Er det rart man blir glad i denne hunden? ? 2 Siter
Stine Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 Hun er så vakker Så synd å høre om kreften 1 Siter
Snøfrost Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 Så trist med kreften Fine bilder av henne, og veldig bra hun responderer såpass godt på behandling 1 Siter
WelshenNemi Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 Så trist med kreften veldig fine bilder av henne 1 Siter
Toril Skrevet 20. Mai 2017 Rapporter Skrevet 20. Mai 2017 Drittsykdommen!!!!! Nydelige bilder 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 20. Mai 2017 Rapporter Skrevet 20. Mai 2017 Håper dere får noen år sammen enda! Sent fra min SM-G903F via Tapatalk 1 Siter
Gjest Skrevet 20. Mai 2017 Rapporter Skrevet 20. Mai 2017 Så utrolig trasig! Men håpet henger i snøret, man kan få mange bonusmåneder og kanskje år Hvordan gikk det med eventyret om det bildet ditt de stjal på internett? Husker det så godt, så kom på det nå! Siter
Emilie Skrevet 20. Mai 2017 Rapporter Skrevet 20. Mai 2017 Dette var leit å lese. Håper dere får mest mulig tid sammen fremover og nyt den 1 Siter
bernertryne Skrevet 21. Mai 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2017 Så utrolig trasig! Men håpet henger i snøret, man kan få mange bonusmåneder og kanskje år Hvordan gikk det med eventyret om det bildet ditt de stjal på internett? Husker det så godt, så kom på det nå!Hehe, hun damen stod hardnakket ved at det var deres hund Monty, og i tillegg hadde han nylig dødd av kreft så hvordan vi kunne være så smålige å prøve å ta fram dem det ene hyggelige minnet de hadde av ham, det kunne hun ikke forstå! Men med litt 'legalese' trusler fra broren min tok hun det motvillig ned og blokkerte kontoen hans, og har latt det ligge siden [emoji14] Facebook-gruppen hvor bildet var brukt som en meme på tok det ned med en gang vi kontaktet dem og forklarte. Helt bisarr situasjon, hele greia [emoji23] Vi spøker litt om at det er hun som har kastet en forbannelse over Pølsa, og gitt henne kreft [emoji85] 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 21. Mai 2017 Rapporter Skrevet 21. Mai 2017 Haha hvilket bilde/meme? Hørtes sprøtt ut! Ligger det i denne tråden kanskje? [emoji16]Sent fra min SM-G903F via Tapatalk Siter
bernertryne Skrevet 21. Mai 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2017 Haha hvilket bilde/meme? Hørtes sprøtt ut! Ligger det i denne tråden kanskje? [emoji16]Sent fra min SM-G903F via TapatalkHer er tråden om hele greia, her er memet på en sør-afrikansk schnauzer rescue side... De tjener tilsynelatende ikke penger på det så har ikke giddet å gå etter dem. Hun Monty-damen sendte oss en dmca på bildet på tumblr, så eneste jeg kan tenke meg er at det var hun som drev og solgte bildets rettigheter og derfor ville fjerne tidligere instanser av bildet fra nettet, så det ville se ut som hennes originale bilde... Men man føkker ikke med Pølsa liksom. [emoji48]Du kan lese hele sagaen, med screenshots av korrespondansen, her...Og husk å alltid signere bildene deres folkens [emoji23] Siter
Lola Pagola Skrevet 22. Mai 2017 Rapporter Skrevet 22. Mai 2017 15 timer siden, bernertryne skrev: Her er tråden om hele greia, her er memet på en sør-afrikansk schnauzer rescue side... De tjener tilsynelatende ikke penger på det så har ikke giddet å gå etter dem. Hun Monty-damen sendte oss en dmca på bildet på tumblr, så eneste jeg kan tenke meg er at det var hun som drev og solgte bildets rettigheter og derfor ville fjerne tidligere instanser av bildet fra nettet, så det ville se ut som hennes originale bilde... Men man føkker ikke med Pølsa liksom. Du kan lese hele sagaen, med screenshots av korrespondansen, her ...Og husk å alltid signere bildene deres folkens Å herregud så irriterende!!! Fikk lyst til å kverke henne Det er så utrolig provoserende at folk stjeler bilder på den måten. Har selv funnet mine bilder på en nettbutikk, helt tilfeldig at noen informerte meg om det. Ikke var det spesielt bra bilder heller. Setter som regel alltid signatur på bildene mine, men burde kanskje sette signaturen slik at den ikke er så enkel å klippe bort... irriterende å ha tatt bilder av andres hunder f.ks også ser jeg at bildene blir brukt, men at de er beskjært... knurr! En ting er at folk stjeler bilder og deler dem videre, men å faktisk insistere på at motivet tilhører dem og at bildet er tatt av dem er jo helt sprøtt... 2 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 22. Mai 2017 Rapporter Skrevet 22. Mai 2017 Så innmari trist å høre om Pølsa. Håper hun responderer godt på behandling sånn at dere har noen fine stunder igjen sammen. 1 Siter
monstermunster Skrevet 25. Juni 2017 Rapporter Skrevet 25. Juni 2017 Vi har fått et nytt monster i huset. Pølsa er like mye why som når münsteren sprang rundt her, men det går seg til. Møt Mango : D En helt ok liten en. Pølsa savner å være enebarn. 3 Siter
bernertryne Skrevet 30. Januar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2018 Får oppdatere litt her igjen da ? Vennligst be en liten bønn for at disse potetene holder seg søte og rosa ? Utenfor Anicura der Pølsa har gått på cellegift. Mango har vært med som moralsk støtte/sosialisering på mange av behandlingene ? Denne rare lille bolla her er altså gone, kaput, goodbye... Fordi hun nå er høyere enn Pølsa og passer fint i trekksela hennes ? Gammel og vis ordfører Pølsa og ubrukelig assistent Mango ? Hun fikk siste dose med cellegift i sept/okt en gang tror jeg, og har vært til jevnlig sjekk siden og det er forløpig ingen tegn på tilbakefall. Hun har hatt noen veldig ukarakteristiske runder med magesjau, så ille at vi har tenkt at nå stryker ho med, men det har gått over av seg selv og skulle iflg vet ikke ha noe med cellegiften/kreften å gjøre. Derfor har hun fått seg munnkurv fra biltema for å ikke spise og drikke så mye rart hun finner på bakken i skogen ? Ellers er hun helt normal, verdens beste så klart ? 8 Siter
Gjest Skrevet 30. Januar 2018 Rapporter Skrevet 30. Januar 2018 Så fantastisk å høre at cellegiftkuren gikk bra!!! Og hvor finner du alle disse fine bernerene? Vanligvis synes jeg berner sennen har så enormt med hår at de ikke er noe fine, de er liksom bare molosser og lite sennen. Men dine... Sukk. Da får man jo lyst på berner også! Til og med valpebildene er rett og slett adorable, og ikke sånne bernervalper med 1 meter afro på hodet De er så moderate og vakre, hikst, hyll, hjarte, og så videre! Siter
Recommended Posts