Artemis Skrevet 24. November 2014 Rapporter Skrevet 24. November 2014 Herlige halloweenbilder! Nydelig berner! 1 Siter
Emilie Skrevet 24. November 2014 Rapporter Skrevet 24. November 2014 For noen utrykksfulle blikk. Nydelig 1 Siter
monstermunster Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Skrevet 13. Februar 2015 bildespam bærbar hund (bilde av @bernertryne) (bilde av @bernertryne) grasiøs av og til er hun bare en klump av en hund Pølsa er glad for vinteren (bilde av @bernertryne) whee noen litt eldre bilder 2 Siter
MarieR Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Skrevet 13. Februar 2015 Nydelig berner!! Hun ser så snill ut Siter
Artemis Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Skrevet 13. Februar 2015 Flotteste berneren jeg vet om! Herlige bilder. Siter
Monikawt Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Skrevet 13. Februar 2015 Helledussan for en sjarmerende Berner nydelig! Siter
Gjest Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Skrevet 13. Februar 2015 Det var en nydelig hund. Du kan forresten se at hunden er fornøyd med livet sitt på bildene Så koselig å se sånne hundebilder Siter
Snoffe Skrevet 14. Februar 2015 Rapporter Skrevet 14. Februar 2015 (endret) Fytirakkern for en fin hund! Masse herlige bilder du har av henne, ser ut som en kul frøken Edit: endret fra han til henne Endret 14. Februar 2015 av Kråka Siter
Guest Bølla Skrevet 14. Februar 2015 Rapporter Skrevet 14. Februar 2015 Helt nydelig berner sennenhund dette, jeg får lyst på henne selv. Hva skal du ha for henne? Jeg kan eventuelt bytte mot en siklemaskin av en mastiff som har kost seg med min hvite Armanibukse iløpet av natten, levering kommer med på kjøpet. Men fra spøk til alvor, hun er HELSKJØNN! Jeg liker jo ikke hunder som er overdrevet, og de fleste bernere har blitt altfor store. Nydelig, nydelig, nydelig. Skal du ha valper på henne er jeg en sikker kjøper (og du kan fortsatt få en gratis mastiff) Siter
Gjest Skrevet 14. Februar 2015 Rapporter Skrevet 14. Februar 2015 Må bare stille meg i hallelujakoret: får selv lyst på Berner når jeg ser henne, det er noe helt annet enn "standard" berners (som ikke appelerer til meg). Tenker som så at med en fornuftig kropp kommer vel gjerne også bedre helse. Siter
Snøfrost Skrevet 14. Februar 2015 Rapporter Skrevet 14. Februar 2015 Har visst ikke fått meg meg denne tråden før jeg... Mange fine bilder av Pølsa som virker som en veldig trivlig og fin hund å ha (heldigvis ser hun fortsatt for stor ut for min smak, så jeg kommer ikke med noen kjøpstilbud ) edit, mente ikke Pølsa var en stor Berner, hun ser jo lett og liten ut. Men 38kg er jo ca 2x Siberian Siter
Pringlen Skrevet 14. Februar 2015 Rapporter Skrevet 14. Februar 2015 Fine vovven Litt ot, men det virker jo som det er enkelte oppdrettere som avler "lettere" bernere. En jeg kjenner har en hanhund som kun får blå på utst. pga for lite masse. Den har i hvertfall blitt brukt av flere oppdrettere, nettop derfor (og fordi den er trivelig og funksjonell) Siter
Anemone Skrevet 14. Februar 2015 Rapporter Skrevet 14. Februar 2015 Jeg vil også ha Men helt seriøst, hvis man kan få så lette og sporty bernere er det en mye mer aktuell rase for meg. Siter
Polfarer Skrevet 14. Februar 2015 Rapporter Skrevet 14. Februar 2015 Nydelig berner De lette bernersennen er så utrolig fine! Oppdretteren til min har også bernere, av den lette typen. Nesten så det ble berner i stede for landseer. Kanskje neste gang Siter
Hundelykke Skrevet 28. Juli 2015 Rapporter Skrevet 28. Juli 2015 Utrolig nydelig! Ser ut som et herlig vesen. Kan jeg spør hvor hun er fra? :-) Siter
bernertryne Skrevet 30. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juli 2015 Utrolig nydelig! Ser ut som et herlig vesen. Kan jeg spør hvor hun er fra? :-) Fra næssgården Siter
bernertryne Skrevet 30. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juli 2015 Og jeg ser nesten alle bildene her har dødd |: her er noen nye bilder av pysla, tatt av @Fenriis: Bursdagskake +mine mobilbilder: 4 Siter
bernertryne Skrevet 1. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2015 Hun er veldig lik mamma'n sin! Jaaa 1 Siter
Recommended Posts