Banos Skrevet 15. August 2014 Rapporter Skrevet 15. August 2014 Jeg er en kvinne som har vært hundeløs de siste årene, og i sommer startet jakten på et nytt, firbeint familiemedlem. Tidligere hadde jeg Flatcoated retriever, og jeg ønsket meg egentlig en stor hund denne gangen også, dog av en rase med litt mindre motor enn Flat'er flest har siden jeg ikke planla å drive like aktivt i hundesport som jeg gjorde før i tiden. Skjebnen ville det ikke helt slik som jeg i utgangspunktet hadde planlagt. På ferie i sommer kom det plutselig en vakker, liten CKCS-gutt på nesten to år logrende inn i livet til meg og barna mine. Han hadde behov for et nytt hjem, og da var saken avgjort ganske kjapt. Vi falt pladask for den glade, ekstremt trygge, tillitsfulle og tvers igjennom gode skapningen. Tiko heter han, og han fant seg veldig godt til rette i den nye flokken sin fra første sekund. Så da er familien endelig komplett igjen, og jeg er veldig glad for at tilfeldighetene ramlet på plass akkurat slik de gjorde, slik at vi fikk muligheten til å overta denne herlige lille fyren 1 Siter
Annik Skrevet 15. August 2014 Rapporter Skrevet 15. August 2014 Gratulerer med hund og velkommen hit! Vi vil gjerne se bilder Siter
Aya Skrevet 16. August 2014 Rapporter Skrevet 16. August 2014 Gratulerer med hund (vi vil gjerne se bilder ) og velkommen hit! Siter
Tabris Skrevet 16. August 2014 Rapporter Skrevet 16. August 2014 Velkommen! Og, ja, vi ser gjerne bilder! Siter
Banos Skrevet 17. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2014 Takk for velkomsten, her kommer det noen bilder av godgutten 2 Siter
Recommended Posts