Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal skrive testamentet mitt, og i den saken er det visse ting jeg er i tvil om hva jeg skal gjøre- særlig med som har med hobbiene mine å gjøre.

Hunden er ordnet

Jeg har snart firehundre hundebøker samlet over et langt liv- hva skal jeg gjøre med disse? De kan jo bare hives men det virker så dumt. Bibliotek er nok ikke villig til å ta til seg så mye bøker, og mange av disse er tunge fagbøker.

Hundeutstyr- jeg er nerd på det område så jeg har virkelig mye- usikker på hva jeg skal gjøre med det også- tips?

Resten blir nok fordelt mellom familie og venner- men ingen av disse vil ha bøker eller utstyr.

Skrevet

Hundeutstyr kan gå til f.eks dyrebeskyttelsen, ASCPA eller hvordan det skriver, FOD gården o.l.!

Bøker ville jeg forhørt meg i hundeklubber, diverse biblioteker (f.eks det i Drammen er stort og har tatt imot en del bøker fra meg som er bøker de aldri hadde tenkte på å bestille selv, men er greit å ha i sortemanget).

Skrevet

Hundeutstyr hadde jeg donert til en veldedig hundeorganisasjon, de trenger alltids utstyr. :)

Bøker blir kanskje tatt imot av en hundeklubb? Fint å ha fagstoff på klubbhytta. :)

• Like 1