Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har plass til ting og tang i bilen: Oslo - Trondheim?

Recommended Posts

Skrevet

Nå er prinsessen på plass i Trondheim og har forelsket seg i en malle :D Hun fikk med seg èn koffert på flyet og det er jo ikke så mye. Så altså, hvis noen skal kjøre oppover og kan ta med: 1 sykkel, 1 koffert, 1 søplesekk med dobbeltdyna og pute og/eller 1 liten hund med eller uten eget bur, så hyl ut og jeg vil juble av glede :) Ikke noe av dette haster så innmari, bortsett fra sykkelen, kanskje. Den er vel den det er vanskeligst å få med, også. Dessuten står den på Nordstrand :D Jeg betaler selvsagt en slant for hjelpen. Eller hjelper tilbake med et eller annet :)

Skrevet

Hvis det enda er ting igjen som skal opp i oktober (ja, det er lenge til :P) så kan jeg bistå. Da skal jeg toge tur retur oslo :) ellers er det sikkert noen behjelpelige soniser som reiser den strekningen tipper jeg :)

• Like 2
Skrevet

Kjører oppover den 13, så om hun kan ta seg til Melhus for å hente, så tar jeg gjerne med oppover :) Er bittelitt usikker på om jeg får sykkelen inn, men vi kan da dytte på ting :P Tinka har jeg plass til, men da må hun stå i bur bak meg. Ny bil = nye regler også for Tinka :P Det er plass til mamma'r også, om det faller seg slik ;) Så om jeg er god nok, så kan jeg ta på meg den jobben.

• Like 3
Skrevet

Åå, takk, fine mammaen min!! :heart:

Blir glad for alt som kan ordnes! Tinka vil jeg helst at skal få være i Oslo til ting har roet seg litt her, med fadderuker og Mallegutten som er mer hjemme i begynnelsen, så så lenge det er greit for mamma kunne det passet sånn rundt septemberish, eller med deg da, LinL :D

Margrete, hvor er Melhus? Jeg kan sikkert komme og hente! :)

Skrevet

Åå, takk, fine mammaen min! :heart:

Blir glad for alt som kan ordnes! Tinka vil jeg helst at skal få være i Oslo til ting har roet seg litt her, med fadderuker og Mallegutten som er mer hjemme i begynnelsen, så så lenge det er greit for mamma kunne det passet sånn rundt septemberish, eller med deg da, LinL :D

Margrete, hvor er Melhus? Jeg kan sikkert komme og hente! :)

Hvis Tinka sitter fast i Oslo i oktober så får hun gjerne være med meg :) Ellers- hvis du får litt trang til å ha henne oppover tidligere så er søsteren min i Oslo rundt 15 august, og kjører hjem til trondheim rundt den tiden. Men det er jo snart. De har nok ikke plass til pikkpakk, men er veldig glad i søte små hunder, så det hadde sikkert gått fint. Tror du tenker lurt ift fadderuke og sånt da, er så mye morsomt å være med på, på dagtid og kveldstid. Deilig å kunne styre litt med det- og bli litt kjent med byen uten å ha dårlig samvittighet for Tinka hjemme alene :)