Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har plass til ting og tang i bilen: Oslo - Trondheim?


ida
 Share

Recommended Posts

Nå er prinsessen på plass i Trondheim og har forelsket seg i en malle :D Hun fikk med seg èn koffert på flyet og det er jo ikke så mye. Så altså, hvis noen skal kjøre oppover og kan ta med: 1 sykkel, 1 koffert, 1 søplesekk med dobbeltdyna og pute og/eller 1 liten hund med eller uten eget bur, så hyl ut og jeg vil juble av glede :) Ikke noe av dette haster så innmari, bortsett fra sykkelen, kanskje. Den er vel den det er vanskeligst å få med, også. Dessuten står den på Nordstrand :D Jeg betaler selvsagt en slant for hjelpen. Eller hjelper tilbake med et eller annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det enda er ting igjen som skal opp i oktober (ja, det er lenge til :P) så kan jeg bistå. Da skal jeg toge tur retur oslo :) ellers er det sikkert noen behjelpelige soniser som reiser den strekningen tipper jeg :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører oppover den 13, så om hun kan ta seg til Melhus for å hente, så tar jeg gjerne med oppover :) Er bittelitt usikker på om jeg får sykkelen inn, men vi kan da dytte på ting :P Tinka har jeg plass til, men da må hun stå i bur bak meg. Ny bil = nye regler også for Tinka :P Det er plass til mamma'r også, om det faller seg slik ;) Så om jeg er god nok, så kan jeg ta på meg den jobben.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, takk, fine mammaen min!! :heart:

Blir glad for alt som kan ordnes! Tinka vil jeg helst at skal få være i Oslo til ting har roet seg litt her, med fadderuker og Mallegutten som er mer hjemme i begynnelsen, så så lenge det er greit for mamma kunne det passet sånn rundt septemberish, eller med deg da, LinL :D

Margrete, hvor er Melhus? Jeg kan sikkert komme og hente! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, takk, fine mammaen min! :heart:

Blir glad for alt som kan ordnes! Tinka vil jeg helst at skal få være i Oslo til ting har roet seg litt her, med fadderuker og Mallegutten som er mer hjemme i begynnelsen, så så lenge det er greit for mamma kunne det passet sånn rundt septemberish, eller med deg da, LinL :D

Margrete, hvor er Melhus? Jeg kan sikkert komme og hente! :)

Hvis Tinka sitter fast i Oslo i oktober så får hun gjerne være med meg :) Ellers- hvis du får litt trang til å ha henne oppover tidligere så er søsteren min i Oslo rundt 15 august, og kjører hjem til trondheim rundt den tiden. Men det er jo snart. De har nok ikke plass til pikkpakk, men er veldig glad i søte små hunder, så det hadde sikkert gått fint. Tror du tenker lurt ift fadderuke og sånt da, er så mye morsomt å være med på, på dagtid og kveldstid. Deilig å kunne styre litt med det- og bli litt kjent med byen uten å ha dårlig samvittighet for Tinka hjemme alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...