Margrete Skrevet 2. August 2014 Rapporter Skrevet 2. August 2014 En liten ryddesjau i kjelleren avslører ufornuftige kjøp Så da selger jeg unna litt: Gappay jutepølse i 20x4 25X5. Helt nye og ikke rørt, lille prinsesse fnyser ved tanken Pris nye 90,- og 110,- Selges for 80,- og 100,- Bitepølser i skinn, 5x25. Litt brukt av Asti, mens lille prinsesse fortsatt bare fnyser ... Ny pris: 137,- Selges for 70,- Alle bitepølsene er av merket Gappay Kong Air ball. Helt ny, årsak til "salg" fullstendig idioti å tro at den overlever i mer enn 10 sekunder i schæfer kjeft, skjønner ikke hva jeg tenkte på! Om noen ønsker den og bitepølse, så går den gratis i pakken, eventuelt møtes på trening og få den mot sjokolade og kaffe Kjøper betaler porto Siter
Tuvane Skrevet 2. August 2014 Rapporter Skrevet 2. August 2014 Selger du bitepølsene jeg kjøpte til deg?!? :P Teita! Jeg har forøvrig de samme bitepølsene i jute, og de er veldig gode. Siter
Recommended Posts