AnnChristin Skrevet 1. August 2014 Rapporter Share Skrevet 1. August 2014 Mottok nettopp en godbitbag i posten nå, men det var en smule større enn hva jeg trodde den skulle være, derfor selger jeg heller videre om noen er interesserte! Fargen er grønn Tar det samme som jeg betalte for den, 250 kr, kjøper betaler porto, kan evt levers i Drammen og omegn, eller hentes Er denne versjonen: http://www.hurtta.com/NO/Produkter/Dressurprodukter/Pose%20for%20godbiter%2C%20pro/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 20. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2014 Satt ned til 150! Greier virkelig ikke bruke den til mitt bruk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 20. August 2014 Rapporter Share Skrevet 20. August 2014 Tar den! Kan sikkert møtes et sted rundt Drammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 20. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2014 Ja, samme for meg når, jeg har ferie og bruker dagene til ehm, ingenting Eller, skal faktisk fiske i morgen klokken 14, men ellers ingenting 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 28. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Når har du tid til å møtes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Når har du tid til å møtes? Alt går litt i ett her, men har tid tirsdag neste uke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 28. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Da jobber jeg til 17 og har agilitykurs fra 19, men er jo i hundeparken da, så ikke langt unna. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Da jobber jeg til 17 og har agilitykurs fra 19, men er jo i hundeparken da, så ikke langt unna. Da kan jeg sikkert stikke innom der Hvor lenge er du på kurs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 28. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Regner med det varer en time, eller 1 1/2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Da skal jeg få til å være der i det tidsrommet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts