Gå til innhold
Hundesonen.no

Leilighet i Oslo, maks 6000kr i mnd


Benedicte
 Share

Recommended Posts

Tror hun må vær velding heldig om hun klarer å få den prisen ink. 2 hunder. Selv finner jeg ikke noe under 10 i Asker/Bærum ink. hund med grei standard.

Tror det er fullt mulig. Jeg har bodd på Furuset til 4200 i mnd, rett utenfor Oslo til 4000 i mnd (med god kollektivtransport) og på Bislett for 5000 i mnd - alt sammen med bra standard og med tre-fire hunder :) Har du forsøkt å legge ut annonse på finn.no? De fleste annonsene som allerede ligger ute til leie der er generelt overpriset, men man får mye billigere priser om man er tålmodig og legger ut annonse selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun må vær velding heldig om hun klarer å få den prisen ink. 2 hunder. Selv finner jeg ikke noe under 10 i Asker/Bærum ink. hund med grei standard.

Om du leter litt på forumet her etter annonse fra meg, så har jeg leilighet ledig på vestkanten i Oslo til 6000 + strøm ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Tror det er fullt mulig. Jeg har bodd på Furuset til 4200 i mnd, rett utenfor Oslo til 4000 i mnd (med god kollektivtransport) og på Bislett for 5000 i mnd - alt sammen med bra standard og med tre-fire hunder :) Har du forsøkt å legge ut annonse på finn.no? De fleste annonsene som allerede ligger ute til leie der er generelt overpriset, men man får mye billigere priser om man er tålmodig og legger ut annonse selv :)

Må flytte snart igjen, så kanskje man nesten burde ha prøvd det. :) Har derimot ikke noe store problemer med å finne leil. med en hund, og er litt kresen på standarden, kjeller er også uaktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må flytte snart igjen, så kanskje man nesten burde ha prøvd det. :) Har derimot ikke noe store problemer med å finne leil. med en hund, og er litt kresen på standarden, kjeller er også uaktuelt.

Den ene leiligheten har vært kjellerleilighet, men det gjør ikke meg noen ting. Har forstått at man må ofre noe for å kunne bo billig og med flere hunder :P Men standarden på alle har vært bra :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Den ene leiligheten har vært kjellerleilighet, men det gjør ikke meg noen ting. Har forstått at man må ofre noe for å kunne bo billig og med flere hunder :P Men standarden på alle har vært bra :)

Betalt 10 i mnd for kjeller tidligere, der der var fullt av husedderkopper og viste seg også fullt av mugg... Litt preget av det. :)

Standarden har derimot ikke vært høy før vi har sett på leil. i de aller dyreste strøkene, forøvrig leier ikke disse ut noe dyrere enn resten av området, men prisen ER uansett dyr på de aller fleste altså.

Men ønsker venninnen din lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er fullt mulig. Jeg har bodd på Furuset til 4200 i mnd, rett utenfor Oslo til 4000 i mnd (med god kollektivtransport) og på Bislett for 5000 i mnd - alt sammen med bra standard og med tre-fire hunder :) Har du forsøkt å legge ut annonse på finn.no? De fleste annonsene som allerede ligger ute til leie der er generelt overpriset, men man får mye billigere priser om man er tålmodig og legger ut annonse selv :)

Jeg er imponert! :)

TIlført: hvis du skulle høre om noen sånne kupp som blir ledig, så må du veldig gjerne sende meg en pm. Du skal få vin av meg da. Masse vin! Eller sjokolade? Hundepass?? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert! :)

TIlført: hvis du skulle høre om noen sånne kupp som blir ledig, så må du veldig gjerne sende meg en pm. Du skal få vin av meg da. Masse vin! Eller sjokolade? Hundepass?? :lol:

Vin er bra! :lol:

Neida, men det skal jeg gjøre!

Jeg og samboeren flytter etter hvert fra leiligheten vår på Røa, men da er man avhengig av å være to for å klare leien som student. 11000 i mnd inkludert strøm og internett. Kjellerleilighet, men veldig lys med spotter i alle tak. 70 kvadratmeter og to soverom ;) Milevis med turterreng like utenfor døren og god kollektivtransport :)

Mumle mu: en mudi og en blanding :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det mulig, ei venninne bodde i et kollektiv på pilestredet hvor alle 3 rommene betalte 5000 i mnd, hun ene som bodde der hadde en hund og en katt. Fin standard, pen leilighet, god størrelse på alle soverom og alt det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...