Caroline Skrevet 15. August 2014 Rapporter Share Skrevet 15. August 2014 Ja, men du er jo ikke vant til å være dommer(aspirant), derav min begeistring. Nei aspirant er det første gang jeg er. Elev er jo mest moro, for da får man jo prate med dommeren og lære masse. Nå må jeg skrive kritikker selv, og det er det jeg gruer meg litt til. Ikke for korte kritikker, ikke for lange, helst få med seg alt det essensielle med én gang så man slipper å ta på hunden flere ganger, ikke bruke for lang tid, for da blir utstillerne utålmodige. Mye som skal stemme. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 15. August 2014 Rapporter Share Skrevet 15. August 2014 Skal vi møtes på lørdag? Får du bøkene i bilen, så kan jo jeg gå og hente dem Tror dessverre stolene mine er på beste vestkant mens vestkantfruen er i trøndelagen, men kaffe og vaffel kan jeg hente til deg Ja, det kan vi vettu . Jeg har planlagt ekspedisjon til andre etasje for å hente bøkene I løpet av dagen . Jeg TROR vi skulle være I ring 15.... eller 18... Ehhhhhh.... . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 15. August 2014 Rapporter Share Skrevet 15. August 2014 Nei aspirant er det første gang jeg er. Elev er jo mest moro, for da får man jo prate med dommeren og lære masse. Nå må jeg skrive kritikker selv, og det er det jeg gruer meg litt til. Ikke for korte kritikker, ikke for lange, helst få med seg alt det essensielle med én gang så man slipper å ta på hunden flere ganger, ikke bruke for lang tid, for da blir utstillerne utålmodige. Mye som skal stemme. Jeg synes det er supert å stille ut når det er elev med. Både fordi det er lærerikt å høre hva dommeren og eleven prater om og diskuterer, og fordi de er så oppriktig interessert i hundene. Husker da vi var i Ransäter og Imouto var en rodeohest på bordet første dagen for Dan Ericsson (som syntes hun var så fin at han ga henne certet! ). Dagen etter var det dommerelev, og hun syntes det var marginalt mer interessant å vise seg for Terje Lindstrøm, men for aspirant Mirco Lundén var hun som smør. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 15. August 2014 Rapporter Share Skrevet 15. August 2014 Jeg som hadde tenkt til å bruke opp alt restegarnet mitt for å lage heiadusk og alt... Du får ta deg en tur til Drammen neste helg da. Eller kanskje ikke, jeg satser på minst mulig publikum. Den jenta kan det å feste 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 15. August 2014 Rapporter Share Skrevet 15. August 2014 Ja, det kan vi vettu . Jeg har planlagt ekspedisjon til andre etasje for å hente bøkene I løpet av dagen . Jeg TROR vi skulle være I ring 15.... eller 18... Ehhhhhh.... . Usj, må du opp bare for det? Nei, da finner vi en annen løsning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 15. August 2014 Rapporter Share Skrevet 15. August 2014 Usj, må du opp bare for det? Nei, da finner vi en annen løsning Neida, ittno problem - nå har jeg jo funnet løsningen på å komme meg NED trapper med, ja kanskje ikke æren I behold, men I hvertfall med helsa intakt :lol:. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 16. August 2014 Rapporter Share Skrevet 16. August 2014 Jeg drar nuh! Skal være elev for ringsekretæren i dachseringen i dag 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. August 2014 Rapporter Share Skrevet 16. August 2014 Vært her en time alt! Alt ser ut til en flott dag med fint vær! :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts