SoppenCamilla Skrevet 18. Juli 2014 Rapporter Skrevet 18. Juli 2014 Denne uka har jeg, Pippa og Gaia vært noen dager i Hemsedal med Janka, Gro, Malle, Walker og Mio! AnetteH og Thorstein var der, og vi fikk shoppa leker, jeg og Janka vant på lotteri, vi har spist god mat, og drukket bedre alkohol! Vi har hilst på Mokken og Vala, vi har hatt nachspiel med mannen til Mokken, vi har klatra inn vinduer, jeg har forsynt meg med gratis godbiter, vi har blitt spist opp av mygg! Jeg har funnet ut at jeg har høydeskrekk, vi har fått hjelp av en turist til å ta bilder av Pippa. Janka og Gro har kurset!Det har vært helt fantastisk moro, og jeg hadde med kamera! HDR by Soppelopp, on FlickrHDR2 by Soppelopp, on Flickr1252 by Soppelopp, on Flickr2232 by Soppelopp, on Flickr1182 by Soppelopp, on Flickr0812 by Soppelopp, on Flickr0942 by Soppelopp, on Flickr1612 by Soppelopp, on Flickr1032 by Soppelopp, on Flickr1782 by Soppelopp, on Flickr1222 by Soppelopp, on Flickr2292 by Soppelopp, on Flickr2522 by Soppelopp, on Flickr2792 by Soppelopp, on Flickr2702 by Soppelopp, on Flickr2862 by Soppelopp, on Flickr2972 by Soppelopp, on Flickr3572 by Soppelopp, on Flickr3032 by Soppelopp, on Flickr2062 by Soppelopp, on Flickr1902 by Soppelopp, on Flickr4132 by Soppelopp, on Flickr4192 by Soppelopp, on Flickr4232 by Soppelopp, on Flickr 12 Siter
ToneS Skrevet 18. Juli 2014 Rapporter Skrevet 18. Juli 2014 For ei innholdsrik uke! Fantastiske bilder! Men du, ikke noen klatreinnvinduer-bilder? 1 Siter
mokken Skrevet 18. Juli 2014 Rapporter Skrevet 18. Juli 2014 Hva! Ingenting om vår nyyyydelige allsang? Kjempefine bilder! 2 Siter
simira Skrevet 18. Juli 2014 Rapporter Skrevet 18. Juli 2014 Rett nedenfor fossene på de første bildene har vi hytte... 1 Siter
Siri Skrevet 18. Juli 2014 Rapporter Skrevet 18. Juli 2014 For noen fantastisk flotte bilder, Soppen!!! Herlig 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 18. Juli 2014 Rapporter Skrevet 18. Juli 2014 Neste år tror jeg vi må oppover også. Trening med tid til tur i fjellet høres perfekt ut Siter
Siri Skrevet 18. Juli 2014 Rapporter Skrevet 18. Juli 2014 Neste år tror jeg vi må oppover også. Trening med tid til tur i fjellet høres perfekt ut Nesten så jeg også får lyst til å bli med på det. Flotte omgivelser 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 18. Juli 2014 Rapporter Skrevet 18. Juli 2014 Flotte bilder! Så ut som dere kosa dere 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 18. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juli 2014 For ei innholdsrik uke! Fantastiske bilder! Men du, ikke noen klatreinnvinduer-bilder? Takk! Eh, nei, det kan hende det var konsumert alkohol på tidspunktet, og jeg tror jeg er glad for at det ikke var bildet av seansen! Hva! Ingenting om vår nyyyydelige allsang? Kjempefine bilder! JEG HAR SUNGET ALLSANG MED MOKKEN! Og alle de andre. Rett nedenfor fossene på de første bildene har vi hytte... Heldige! For noen fantastisk flotte bilder, Soppen!! Herlig Tusen takk! Neste år tror jeg vi må oppover også. Trening med tid til tur i fjellet høres perfekt ut Det var helt sykt! Dere burde! Jeg var ikke på kurs engang, jeg bare håper Janka har tenkt til å gjøre det samme neste år, så jeg kan være med da og! Nesten så jeg også får lyst til å bli med på det. Flotte omgivelser Gjør det! Fantastisk fine bilder! Tusen takk! Flotte bilder! Så ut som dere kosa dere Det gjorde vi! Tusen takk! 2 Siter
ToneS Skrevet 18. Juli 2014 Rapporter Skrevet 18. Juli 2014 Takk! Eh, nei, det kan hende det var konsumert alkohol på tidspunktet, og jeg tror jeg er glad for at det ikke var bildet av seansen! Det var det jeg hadde håpet på Hvilket type kurs var dette? Siter
SoppenCamilla Skrevet 18. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juli 2014 Det var det jeg hadde håpet på Hvilket type kurs var dette? Det var forskjellig! Lydighet, Agility og Retrieverjakt, ihvertfall! Arrangert av Retrieverklubben avd Bergen, hvis ikke jeg husker feil! 1 Siter
mokken Skrevet 18. Juli 2014 Rapporter Skrevet 18. Juli 2014 Det var det jeg hadde håpet på Hvilket type kurs var dette? Norsk Retrieverklubb avd Bergen som arrangerer for medlemmene sine http://www.retrieverklubben.no/bergen/index.cfm?id=409379http://hundeferieihemsedal.blogspot.no/?m=1 2 Siter
ToneS Skrevet 18. Juli 2014 Rapporter Skrevet 18. Juli 2014 Det så utrolig koselig, interessant, lærerikt og artig ut! 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 19. Juli 2014 Rapporter Skrevet 19. Juli 2014 Får man komme med puddel på retriever-kurs? Siter
Jankaa Skrevet 19. Juli 2014 Rapporter Skrevet 19. Juli 2014 Får man komme med puddel på retriever-kurs? Ikke på retriever-jakt, men på LP/AG/Rally/blodspor er alle raser velkomne Siter
Guest 2ne Skrevet 19. Juli 2014 Rapporter Skrevet 19. Juli 2014 Ikke på retriever-jakt, men på LP/AG/Rally/blodspor er alle raser velkomne Men vi vil prøve retriever-jakt vi Ser ut som dere har hatt det fint, det er nesten så jeg vurderer ferie der til neste år selv Siter
Betty Skrevet 19. Juli 2014 Rapporter Skrevet 19. Juli 2014 Flotte bilder! Så utrolig lei meg for at det ikke ble Hemsedalkurs på oss i år heller. :/ Men vi vil prøve retriever-jakt vi Ser ut som dere har hatt det fint, det er nesten så jeg vurderer ferie der til neste år selv Enkelte instruktører syns det er greit med andre raser på kurs. Vi har instruert en haug med spaniels (men vi var innleid av spanielklubben da), og jeg vet blandingshunder og har fått være med på kurs. Men Hemsedalkursene i jakt er nok for retrieverne (og er umåtelig populære!). Syns dere skal prøve, det er kjempegøy! Siter
Gro Skrevet 19. Juli 2014 Rapporter Skrevet 19. Juli 2014 Vi har vært med på tollerjakt-kurset og det anbefales på det varmeste! Vi har lært masse og hatt det veldig gøy 3 Siter
LØJ Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Skrevet 21. Juli 2014 Herlig gjeng der, i fantastiske omgivelser 1 Siter
Recommended Posts