soelvd Skrevet 18. Juli 2014 Rapporter Skrevet 18. Juli 2014 Jeg skal til Bergen (og Askøy) på behandling på mandag. Da trenger jeg hundepass 1-2 timer mens jeg er der siden det er meldt supervarmt. Noen som har lyst til å låne beistet? Må helst være i nærheten av Askøy, Fyllingsdalen-ish da jeg skal videre til Knarvik etterpå Monti er en 3 år gammel golden retriever, Dill 9 mnd gammel lancashire heeler Monti er litt brumlebass for tiden med andre hannhunder, så det må helst unngås. Begge dyra kan forøvrig ligge i burene sine i en gang også, vi er ikke så kravstore 1 Siter
soelvd Skrevet 18. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juli 2014 Og der var det i orden :) 1 Siter
Ane Skrevet 18. Juli 2014 Rapporter Skrevet 18. Juli 2014 Hadde hatt hundegård de kunne fått lånt. Men nå er ikke vi hjemme mandag. Men dere er velkommen til å bruke den uansett om dere hadde hatt behov Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
soelvd Skrevet 18. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juli 2014 Er han 9 mnd allerede ?! wooot Jeg vet Hadde hatt hundegård de kunne fått lånt. Men nå er ikke vi hjemme mandag. Men dere er velkommen til å bruke den uansett om dere hadde hatt behov Sent from my iPhone using Tapatalk Tusen takk, det skal du ikke se bort i fra at jeg sier ja takk til senere! 1 Siter
Recommended Posts