Kristiin Skrevet 28. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2015 Gud, så søt!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 29. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2015 Flotte bilder, nydelig hund:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 31. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2015 Utrolig vakker hun er 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 31. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2015 Takk! Er selvfølgelig helt enig med dere, hun er vakker <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siljus Skrevet 31. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2015 Det der er en av de vakreste lapphundene jeg har sett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 31. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2015 Det der er en av de vakreste lapphundene jeg har sett! Er selvfølgelig helt enig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 26. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2015 Tiden flyr, hun nærmer seg ett år! Så, vi har begynt å tilvenne henne kløven idag. Bilder (dårlige mobilbilder ) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 27. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2015 Kløv fra Laika? Hun så ikke misfornøyd ut i alle fall! Blir fint å ha med på tur nå fremover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 27. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2015 Kløv fra Laika? Hun så ikke misfornøyd ut i alle fall! Blir fint å ha med på tur nå fremover Ja laika original i minste str satt som et skudd synes jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts