Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg og min lille minishiba skal dit og jakte på cert :D Hvis jeg får lov av legen i morra da :innocent:

Vi drar videre til Köping på søndagen for å prøve der også :)

• Like 2
Skrevet

Jeg ligger hjemme med beinet i været :icon_cry: Men krysser fingrene for at @Kiyomi og gigashibaen klinker til i helga :D

I did! :D

CERT, CACIB, BIR (og eneste med CK av 7 hunder) og ny svensk champion i Askersund Lørdag, 3BTK i Köping på Søndag. :D

• Like 11
Skrevet

I did! :D

CERT, CACIB, BIR (og eneste med CK av 7 hunder) og ny svensk champion i Askersund Lørdag, 3BTK i Köping på Søndag. :D

Grattis :D

Sa jeg ønsket blågult, dommeren fikk ikke med seg den delen med gult :lol:

Skrevet

Grattis :D

Sa jeg ønsket blågult, dommeren fikk ikke med seg den delen med gult :lol:

Takk! Veldig morsomt at min førstefødte er så fantastisk fin at hun nå brått har to juniorvinnertitler og to championtitler! :o Og jeg klarer fortsatt ikke helt å legge fra meg tanken om at "det er da noe alle kan klare", for det er det vel absolutt ikke!? :P

Kjipt at dommeren ikke fulgte med, jeg har kommet hjem fra Sverigetur med mye blått tidligere (på moren) så jeg syns dette var velfortjent! :D

Skrevet

Litt sent, men jeg var også i Askersund. Hadde ikke engang fått med meg at det var internasjonal, så jeg trodde jeg bare skulle på kosetur uten nerver, fordi lillegutten min ble svensk champion i Borås, og faktisk også stod på CERT plass begge dager i Tvååker. Men tro det eller ei,der stod vi som 2 BHK bak en junior og hanket inn sommerens 3 CACIB. Jeg som hadde trodd jeg skulle slite maks for å få ham til CH overhodet har nå en hund som kun mangler CACIB i Norge(eller et annet sted) for å bli CIB og så må vi jakte et CERT i Danmark for den Nordiske tittelen.. Noen må redde familieæren når stroebror har en brukket tå ;)

• Like 2