simira Skrevet 8. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Vi er et par stk som skal trene rally/lp på Ekeberg, "det vanlige stedet", dvs bak parkeringsplassen som er over veien for campingen. Førstkommende torsdag fra 1730. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 9. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2014 Jeg har så veldig lyst! Men jeg rekker nok ikke å være der før nærmere 19.. Dere holder kanskje ikke på så lenge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 9. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2014 Jeg må dessverre stikke senest 1930, har et møte kl 20. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 10. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2014 Jaja, jeg er med en annen gang hvertfall!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jemo Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 blir det noe mer snart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Tja, nå er det åpent for trening på Oslo og omegn fem dager i uken, så jeg drar stort sett dit når jeg vil trene. Blir isåfall hvis jeg har tid til overs en helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jemo Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 er treningen kun i maridalen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Ja. Du kan jo sjekke med raseklubben din om de kanskje har noen trening noe annet sted? Ellers lurer jeg på om hundeakademiet har en treningsgruppe for agility, men det er isåfall nærmere Lillestrøm/Skedsmo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jemo Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Ja skal trene agility der fra september. Det er i lillestrøm, ja. Tror jeg melder meg inn i OODK, har sent mail til dem. Håper på svar innen et døgn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts